User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 13:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > ei signaalia viesti i-can digiboxissa
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ei Signaalia viesti i-Can digiboxissa
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Hurhur
Newbie
_
13. syyskuuta 2005 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä voi kutsua itseäni tekniikka neroksi, joten joudun kuvaamaan tilanteen aika avuttomasti:

Digiboxi on pitkään toiminut loistavasti, mutta nyt viime aikoina se on ruvennut näyttämään Ei Signaalia viestiä. Olen yrittänyt tarkastaa, että johdot ovat oikein, ja näyttää että olisi. Ensimmäiset kerrat Ei Signaali viesti pysyi monia tunteja, mutta kuva palasi ja pysyi noin päivän, mutta nyt Ei Signaalia viesti on näkynyt jo 2 päivää putkeen. Olen yrittänyt palauttaa tehdasasetukset, tehdä kanavahaun, pelleillä johtojen kanssa eikä myöskään ohjekirjassa ole liiemmin apua.

Yritin etsiä vanhoja keskusteluja, ja ainoin neuvon jonka löysin oli että looppi johto pitää olla kiinni. Tyhmä kun olen, en edes ole varma mikä se on, mutta oletan, että se on mikä kytkee digiboxin satelliitti laatikkoon. Digiboxi on myös kytketty lautas antenniin, jonka kanavat näkyvät hyvin.

Olen menettänyt monta MacGyver ja Salaiset Kansiot jaksoa tämän takia. Onko jotain jota voin tehdä korjatakseni tämän epäinhimillisen vääryyden itse vai onko laite vain viallinen?

Ja haluan vielä mainita, etten edes ole varma mikä digiboxi se on. Laitteessa (ja ohjekirjan kannnessa) luke i-Can Terrestial joten oletan että se on se.
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2005 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo. Itselläni on samantapaista ongelmaa samassa digiboxissa. Yhtäkkiä esim. SubTV lopettaa näkymisen ja valittaa että "palvelu on poissa käytöstä, poistetaanko palvelu". Digikuva saattaa tulla pian itsestään takaisin, mutta kerran olen joutunut virrat boxista katkaisemaan. Joskus se on auttanut, joskus ei.

MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
OS: Windows Vista Ultimate 32-bit
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > ei signaalia viesti i-can digiboxissa
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy