User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 12:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > winmx
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WinMX
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Psylocce
Suspended due to non-functional email address
_
15. helmikuuta 2003 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko muilla sama ongelma WinMX:n suhteen kun mulla? Siis sieltä ei koskaan tuu MIKÄÄN nopeeta. Aina jotain tyyliin 0, 34kt/s. Mikä ihme siinä on! ei koskaan edes yhtä kilotavua sekunissa! Vaikka mulla on todella nopea netti..
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. helmikuuta 2003 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei video alueelle P2P-softista juttua..

*siirretty*
eemil
Junior Member

1 tuotearvio
_
15. helmikuuta 2003 @ 23:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siitä johtuu, että käyttäjät rajoittavat upload speed:n 2kt/s:ään tai vastaavaan.
Member
_
16. helmikuuta 2003 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitähän se aina on. Kaikki mulle ja muille ei mitään -ajattelutapa..
Mainos
_
__

_
espe0
Member
_
16. helmikuuta 2003 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sun pitää ite jakaakkin jotain hyödyllistä, että saatkin jotain. Kyllä itse ainakin olen saanut sieltä niin paljon kun letku antaa ottaa...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > winmx

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy