User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 17:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > gordian knot vs anamorfiset dvd-elokuvat divx:ksi(artikkeli)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Gordian Knot VS Anamorfiset DVD-elokuvat DivX:ksi(artikkeli)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
migge77
Member
_
17. helmikuuta 2003 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä kun olen yhen tyylin täydellisyyden tavoittelija :) Niin kumpi tapa antaa paremman kuvanlaadun. Tuolla Gordian Knot ohjelmalla vaiko tuon artikkelin mukaan tehtynä.
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/kopioi_dvd_divxksi.cfm

Olen tähän asti tehnyt tuon artikkelin ohjeiden mukaan. Ainakin ääni tuntuu olevan hyvin synkassa.

Mutta tuo Gordian Knot kiinnostais. Ainakin tuo vaikutti kivalta, että lopputekstit voi koodata pienemmällä bitratella(XviD:issä tuo oli itse koodekissa mukana). Käytän nykyään DivX 5.0.3 Pro versiota (3-pass tekniikalla).

Onko tuon Gordian Knot:in kanssa ollut ongelmia? Itse ainakin ajattelin käyttää ääniraitana 128kbs 44.1kHz MP3. Onko tuo helppo laittaa mukaan Gordian Knot ohjelmalla?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. helmikuuta 2003 @ 09:07

J.mänt
Inactive
_
18. helmikuuta 2003 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en kyllä saanyt tuolla Gordian Knotilla kovinkaan hyvää kuvanlaatua.Käytin AC3 ääniä vaikka en niitä oikeastaan tarvitse.Lisäksi Knot ilmoitti lopullisen tiedoston kooksi 1402megaa mutta yllätykseksi tiedostonkoko olikin vain 1,05Gt.Eli parempaakin tuolla ohjelmalla varmasti saisi,mitenkähän nuo mp3 äänet saisi mukaan.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. helmikuuta 2003 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusin DivX-koodekki saattaa tehdä erikokoisen tiedoston kuin pitäisi. MP3-äänet jos haluat leffaan niin lueskele tätä: http://www.afterdawn.com/articles/archive/dvd2divx_anamorphic.cfm
migge77
Member
_
19. helmikuuta 2003 @ 07:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä muuten en saanut tuota GK:ta toimimaan uuden DivX 5.0.3:n kanssa... Mistähän johtuu? Se ei suostunut pakkaamaan videota...
Mainos
_
__

_
J.mänt
Inactive
_
20. helmikuuta 2003 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin vaihdoin tuohon vanhempaan DivX codekkiin,vieläkin tiedoston koko heitti n,200Mt mutta kuvanlaatu oli nyt paljon parempi kuin viimekerralla.Kuva ei puuroutunut kuin edellisellä kerralla ja oli muutenkin terävämpi käytin AC3 ääniä.Pitää vielä kokeilla nostaa resoja jos saisin käytettyä sen 1400Mt.
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > gordian knot vs anamorfiset dvd-elokuvat divx:ksi(artikkeli)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy