User Käyttäjä Salasana  

tiistai 25.2.2025 / 17:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tietokoneliikkeet (missä paras hinta/laatu suhde)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokoneliikkeet (missä paras hinta/laatu suhde)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jackall
Suspended due to non-functional email address
_
18. helmikuuta 2003 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Olen hankkimassa uutta tietokonetta erityisesti pelikäyttöön, joten sen
on oltava tehokas. Mistä saa ostettua
hyvän (valmiin) tietokonepaketin, joka
olisi kaikinpuolin hyvä ja edullinen.

Hintaa saisi olla 1500 euron kieppeillä.

Toivon, että tietokoneen voi tilata netin
kautta.

Olisiko computeria hyvä ratkaisu ?

Kiitos jo etukäteen vaivautuneille. =)
puutukka
Suspended due to non-functional email address
_
18. helmikuuta 2003 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen osat yleensä tilannut osoitteesta
http://www.verkkokauppa.com
Hinnat on ihan kohdallansa ja valmispaketteja pystyy räätälöimään haluamansa laiseksi.

Ja mbnetin hintaseurannalla voi vertailla haluamansa paketin hintoja eri liikeissä
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. helmikuuta 2003 @ 07:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei video alueelle tällaisia viestejä..

*siirretty*
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2003 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verkkokauppa on halpa, mutta listoilla tuntuu olevan myös paljon tavaraa, jota ei sitten oikeasti koskaan saakaan tai ainakin toimitusaika venyy kohtuuttoman pitkäksi.

Bulldog (http://www.bdog.fi/netstore/) ja LJH (http://www.ljh.fi/) ovat omalla kohdallani toimineet aina luotettavasti.
Dreadful
Junior Member
_
18. helmikuuta 2003 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa myös Datakoirasta(www.datadog.fi) kurkata, niillä on aina välillä ihan asiallisia tarjouksia.
SledgeH
Account closed as per user's own request
_
20. helmikuuta 2003 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen hankkinut koneeni Mikromafiasta. Tein tilauksen netin kautta ja kone oli noutokunnossa kahden päivän kuluttua.
Mainos
_
__

_
Dille68
Newbie
_
20. helmikuuta 2003 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelen Lappeenrannasta löytyvää Xenter toimisto keskusta. Heillä on siellä tarjolla Fintek merkkistä konetta johon voi tilata lähes mitä vaan.

Itse tilasin tosi tykin koneen sieltä. tiluksesta kesti noin 1,5viikkoa että sain koneen.
Voit tiedustella hieman mitä heillä olisi tarjolla ja paljolla lähettämällä E-mailia osoitteeseen info@xenter.fi

Mun kone on ainakin ollut tosi laadukas ja hintakin oli ok! kannatta ainakin kokeilla. kerro mitä haluut vastaus tulee nopeesti...tai ainakin tuli mulle nopeesti

Dille
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tietokoneliikkeet (missä paras hinta/laatu suhde)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy