User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 19:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-r pätkiminen ps2:lla katsottaessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD-R pätkiminen PS2:lla katsottaessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Uuperi
Newbie
_
24. syyskuuta 2005 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei. Ongelmani on seuraavanlainen

Minulla on Samsungin Pleomax 4x DVD-R levyjä. Olen polttanut levyille yhteensä 4 elokuvaa onnistuneesti. No, kun testaan levyjen toimivuutta tietokoneella, homma toimii täydellisesti, eli elokuva näkyy eikä pätki.

Kun taas katson juuri samalla levyllä olevaa elokuvaa PS2:lla, loppupäässä elokuvaa, se pätkii ja joskus se ei lue levyjä ollenkaan.

Tilasin viikko sitten wesellcd.comista VERBATIMIN 8X DVD-R - levyjä, koska nuo samsungit eivät toimineet PS2:lla.

EDIT. Kaupasta ostetut levyt PS2:lla toimivat.

Kysymykseni olisikin nyt, että miksei levyt näy pleikkarillani? Minulla on se modpiiri, jotta poltetut levyt toimii. Toimiiko nuo Verbatimit nyt sitten?

Kiitän vastauksista!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2005 @ 17:39

TeeKoo
Member

3 tuotearviota
_
24. syyskuuta 2005 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeillut polttaa hitaammalla nopeudella? Ja levyjen laatu toki vaikuttaa myös. Luulisi verbatimien toimivan. Ja poltetut levyt toimii ps2:ssa ilman piiriäkin. Lähes joka versiossa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2005 @ 17:50

Uuperi
Newbie
_
24. syyskuuta 2005 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En oo koittanut hitaammalla nopeudella polttaa, mutta taidan kokeilla sitä sitten ainakin noihin verbatimeihin. Mun ps2 soittaa aivan hyvin ite ps2 pelit, melko hyvin kaupasta ostetut, mut noi poltetut ei kyl toiminut..

Noh, toivottavasti laatulevyt toimii. Ens viikon alussa ne varmaan tuleekin. Onko jotain muita vinkkejä, miten voisin saada levyt toimimaan?
peeke
Member
_
24. syyskuuta 2005 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eiks toi ollut ps2:sen ongelma ettei näytä kaikkia alkuperäisiäkään leffoja aivan loppuun asti. Onko sulla ollut samaa ongelmaa tavallisen dvd soittimen kanssa ??
TeeKoo
Member

3 tuotearviota
_
24. syyskuuta 2005 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitin, että poltetut DVD:t pitäisi toimia ilman piiriä. Siis DVD-Video.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2005 @ 18:28

Junior Member
_
24. syyskuuta 2005 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko levyt + vai - formaattia. Itsellä ps2 ei oikeen tykkää - levyistä jos ne on vähän huonompaa laatua. Verbatimeille oon polttanu pari peliä ja ne toimii loistavasti. Pitäis kokeilla miten leffat toimii näillä verbatimeilla ps2:ssa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2005 @ 18:19

JanisHell
Newbie
_
24. syyskuuta 2005 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on kanssa - levyjenkanssa ongelmia mutta + levyt toimii hyvin PS2:sen kanssa.
Uuperi
Newbie
_
24. syyskuuta 2005 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itseasias mulla ei oo tavallista dvd-soitinta ollenkaan. Ja ne levyt on - formaattia.

Taidankin seuraavalla kerralla tilata sitten noita verbatimin dvd+r levyjä..Toivottavasti pleikkari nyt kuitenkin noita verbatimin dvd-r levyjä lukee ja hyvin.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
24. syyskuuta 2005 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin nuo pari peliä mitkä oon polttanu verbatimin - levyille toimii ihan hyvin.
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Uusimman DVD Shrinkin löydät täältä!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-r pätkiminen ps2:lla katsottaessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy