User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 15:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > medion 4400 ja epäonnistuneet ajastukset
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Medion 4400 ja epäonnistuneet ajastukset
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
migi1
Newbie
_
26. syyskuuta 2005 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hieman alkaa ottaa pattiin, jos ei voi ajastuksiin luottaa. Olin viikon lomalla ja pistin ajastukset epg:n kautta. Listalla oli noin 10 ohjelmaa eri kanavilta. 2 ensimmäistä tallennusta oli onnistunut, sen jälkeen ei mitään. Miten on mahdollista, että vieläkin on tällaisia ongelmia? Softaversio on 1.35. Onko muut havainneet vastaavaa?
COBHC
Member

2 tuotearviota
_
26. syyskuuta 2005 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei ainakaan ole mitään ongelmia ollut ajastuksissa, ainakaan tähän mennessä.Firmis on myös minulla 1.35. Kannattaa laittaa tollasista ongelmista vaan sähköpostia tuonne http://www.schneider-fin.fi/www/ ,niin voivat kehittää noita ohjelmia.Kyllähän tuo ajastus ongelma on sellainen mikä PITÄÄ toimia. Minulla itsellä on tässä 2 kuukauden käytön aikana jäänyt 1 ohjelma tallentumattta ja siinäkään ei ole varmaa jättikö boxi tallentamatta vai räpelsikö emäntä kaken kanssa ajastuksen ketuilleen.
wirefly
Newbie

2 tuotearviota
_
26. syyskuuta 2005 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei ole edes vanhemman softan kanssa jäänyt noin paljon. Eihän sitten vaan ole tapahtunut jotain parin ekan jälkeen, jos kerran ne onnistui normaalisti? Eikä boxi ollut jumissa tms. kun palasit? Mutta mikäli kaikki muuten oli ok, niin viestiä vaan tuonne Schneiderille.
migi1
Newbie
_
4. lokakuuta 2005 @ 05:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on 2 viikkoa kulunut ja mitään ajastusongelmaa ei ole ilmennyt. Aika ihmeellistä. Ehkäpä sähkökatkos katkaisi virrat ja ajastusvalikko tyhjentyi...?
COBHC
Member

2 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2005 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensimmäistä kertaa jätti minullakin boxi tänään tallentamatta ajastuksen EPG:n kautta.Pitänee laittaa valituspostia Schneiderille.
Jos alkaa ilmeentyä enemmälti samaa vikaa,voi varmaan vaatia kaupan purkua.Tuo ajastus on melko oleellinen asia tallentavassa digi-boxissa.Kyllä on hanurista jos ei voi luottaa koneeseen,enpä muista että esim.vanhalla kunnon VHS-nauhurilla olis ikinä jäänyt ohjelma nauhoittamatta.Nykyään on kaikki olevinaan niin hemmetin hienoa,mutta järjestään kaikki vehkeet työnnetään myyntiin keskeneräisinä ja hemmetin bugisina.
jin80
Newbie
_
30. lokakuuta 2005 @ 11:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten te voitte luottaa tohon EPG-tallennukseen, kun itsellä ei KOSKAAN tule ohjelma kokonaisuudessaan talteen, jos tuota EPG:tä käytän. Aina joutuu ajastamaan niinku vanhat videot, et yliaikaa on riittävästi. Saakos tuota EPG-systeemiä jotenki säädettyä (yliaikaa) vai tallentaako se aina vaan sen, miten kanava EPG-koodit lähettää? MTV3:lla olen ainakin huomannut SUURIA ongelmia noiden ohjelmien alku- ja loppupisteiden kanssa...
Mainos
_
__
 
_
COBHC
Member

2 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2005 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meneppä valikkoon 'kovalevy' niin sieltä löytyy vaihtoehto 'yliaika'.Siihen vaan laitat halutun yliajan niin se lisätään EPG:n aikaan.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > medion 4400 ja epäonnistuneet ajastukset
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy