User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 18:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > hyvä rumpukone ja soundit?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyvä rumpukone ja soundit?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
realnerd
Member
_
19. helmikuuta 2003 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kenelläkään tietoa hyvistä rumpukone-ohjelmista ja rumpuwaveista. Olen käyttänyt leafDrumsia joka on kyllä ihan hyvä, mutta lähinnä nuo soundit olis haussa. Siis tarkoitus olisi löytää OIKEITA rumpuja vastaavat soundit, ei mitään tekno pilipalia. Olen kyllä ripannut niitä CD:ltä, mutta on vaikea löytää kohtia missä ei taustalla tule mitään muuta meteliä. Varsinkin nuo HiHat-soundit mitä eri rumpukoneiden mukana tulee ovat TODELLA säälittäviä!!!
Kiyen
Inactive
_
20. helmikuuta 2003 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilee sellaista ohjelmaa kun Reason2. Se sisältää erillaisia äänipankkeja.Sillä ohjelmalla saa tehtyä vaikka orkesteri musiikkia.
realnerd
Member
_
20. helmikuuta 2003 @ 08:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo oon kuullu tosta reasonista, mutta olen luullut että se on enemmänkin konemusaan. Ei sen väliä jos hyviä soundeja löytyy. Onko soundit wav-muodossa vai missä? Ajattelin vaan että saako muillakin ohjelmilla auki?
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
20. helmikuuta 2003 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Reason on aika kallis softa (~450 EUR), mutta siitä on demo saatavilla ("http://www.propellerheads.se/"). En ole kyllä kokeillut mitä rajoituksia ko. demossa on.

leafDrumsin etusivullahan on "Drum sounds on the Net" linkki. Eikö niistä löydy?

Hammerheadin sivulla on lisää linkkejä, "http://www.threechords.com/scripts/hammerhead/links.cgi?action=view_category&category=Samples"

Hyviä(kin) soundeja saa tietysti ostaa esim. musiikkiliikkeistä CD:llä.

Edit: Korjattu linkki.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2003 @ 16:56

Kiyen
Inactive
_
20. helmikuuta 2003 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aiheeton viesti

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2003 @ 12:29

realnerd
Member
_
20. helmikuuta 2003 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo löytyihän sieltä mainio hakukone findsounds. Oon tainnu surffailla silmät kii... NI Battery Studio Drums vaikutti kans aika hyvältä ohjelmalta soundeineen. Pitääpä kokeilla...
Mainos
_
__

_
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2003 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, NI:llä on paljon "hyvänkuuloisia" softia, Absynthistä alkaen aina johonkin Traktoriin.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > hyvä rumpukone ja soundit?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy