Tiedättekö mistä sais tämmösen Neron?
|
|
Jammy_X
Member
3 tuotearviota
|
30. syyskuuta 2005 @ 06:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Jumissa 24/7
|
pkaksp
Moderator
|
30. syyskuuta 2005 @ 06:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Nuo kuvat tuolla ovat ihan tavallisesta nerosta eli Nero Burning Rom:ista. Pitäisi olla ainakin koko versiossa nerosta. (löytyy käynnistä valikosta niinkuin Nero Express:kin)
|
Senior Member
|
30. syyskuuta 2005 @ 06:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis siulla ei varmaa ole ostettua kokoversiota, vaan aseman mukana tullut express niinkö? tuo on varsinainen nero, mistä on otettu velho pois päältä. En tiedä saako sitä expressissä, tai mikäli on kokoversio niin nappase velho pois.
Editti: pkaksp kerpele. liian nopea.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. syyskuuta 2005 @ 07:01
|
Jammy_X
Member
3 tuotearviota
|
30. syyskuuta 2005 @ 07:03 |
Linkki tähän viestiin
|
juuh eipä ole kokoversiota vaan aseman mukana tullut Nero express..mut täytyy sitten vissiin hommata jostain tuo koko versio jos se sitä vaatii??
Jumissa 24/7
|
Senior Member
|
30. syyskuuta 2005 @ 07:08 |
Linkki tähän viestiin
|
En usko että pystyt nuo tekmään expressillä, mikäli sitä vaatii. Kaipa sen saa kokeiluversioksi neron sivuilta? sillä teet tuon ja palaat takaisin lailliseen expressiin.
|
Jammy_X
Member
3 tuotearviota
|
30. syyskuuta 2005 @ 07:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli se kokeilu versio riittää tohon?? voisko joku sanoa jo nyt että mistä sen velhon saa pois päältä sitten?
Jumissa 24/7
|
Senior Member
|
30. syyskuuta 2005 @ 07:35 |
Linkki tähän viestiin
|
eikös se ole ihan siinä jos käynnistät neron ilman smartstarttia, ilmestyy velho ja siitä valitset sen pois. ja sitten uusi kokoelma ylhäältä.
Ja en ole 100% varma että kokeiluversio riittää, mutta muistelisin että 30 päivää saa testata neron sivuilta olevaa.
|
Jammy_X
Member
3 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2005 @ 09:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo nyt löyty oli se uusin Nero. mutta oli vissiin mennyt se 30 päivä aika umpeen jo ku olen käyttänyt sen jo aikasemmin. mutta sittenhän otin kokoversion niin toimii. tosin en minä siitä mitään maksanut..:D
Jumissa 24/7
|
Moderator
7 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2005 @ 10:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: tosin en minä siitä mitään maksanut..:D
jos olet sen laittomasti hankkinut niin täältä ei sit kannata sellasiin versioihin apuja kysellä.. ;)
EDIT: ja auki jää koska kyselit kysymykses ennenkun olit mitää kokoversiota josta et mitää maksanut hommannutkaa :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2005 @ 10:43
|
Jammy_X
Member
3 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2005 @ 10:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Olenko minä sanonut että olen hommannut sen laittomasti... hommasin sen ihan kyllä kaveriltani..jolla oli ihan aito..;)
Jumissa 24/7
|
wipe2000
AfterDawn Addict
15 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2005 @ 11:21 |
Linkki tähän viestiin
|
No eipä kaverilta kopiointikaan ole laillista, mutta ehkä ostit sen kaveriltasi?
AD:n säännöt kieltävät piratismin, jolla yleensä viitataan netistä kopiointiin, mutta tulkitkoon sitten ylläpito, missä raja kulkee, ei ole onneksi minun ongelmani.
|
Jammy_X
Member
3 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2005 @ 15:34 |
Linkki tähän viestiin
|
En minä ostanut sitä. minä vaan lainasin sitä cd:tä ja lainaaminenhan ei ole kiellettyä?
Jumissa 24/7
|
Moderator
7 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2005 @ 15:39 |
Linkki tähän viestiin
|
ei sinun tarvitse perustella että miten olet sen hommannut, itse tiedät onko se laiton vai laillinen ja kun sen mukaan kyselet täällä jos kysyttävää tulee niin me moderaattorit emme puutu asiaan =)
säännöt memberinä tiedätkin.. :)
|
Jammy_X
Member
3 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2005 @ 16:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Juuh kyllä tiedän.. eli nyt on asia selevä..;)
Jumissa 24/7
|
wipe2000
AfterDawn Addict
15 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2005 @ 19:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: En minä ostanut sitä. minä vaan lainasin sitä cd:tä ja lainaaminenhan ei ole kiellettyä?
On se. Tai ei tietysti pelkkä levyn lainaaminen, mutta siltä lainalevyltä asentaminen on kopiointia, joka on Suomen laissa kielletty tietokoneohjelmien kohdalla.
Mutta ei nyt tehdä tikusta asiaa, halusinpa vain oikaista virheellisen käsityksen.
|
Jammy_X
Member
3 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2005 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
No onhan se niin.. mutta ei se nyt niin suuri rikos ole (:
Jumissa 24/7
|
Mainos
|
  |
|
IsoPylly
Member
|
3. lokakuuta 2005 @ 05:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Rikos tai ei, AD:n ääntöjen vastaista kuitenkin..... =)
viitata tai kysyä neuvoja sellaisiin tekeleisiin mitkä on hankittu kiertoteitä.
Amilo M-3438G,Linux+KDE
HP DV5-1153EO, Linux+Gnome
AspireOne, Linux+KDE
Asus P6T + I7. Linux+KDE
|