User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 16:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > blaze media pro
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Blaze media pro
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Heletee
Suspended permanently
_
1. lokakuuta 2005 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä muutin tuolla ohjelmalla mp3:set wma muotoon, mutta mp3:sia mahtuu mun mp3-soittimeen enemmän kuin wma:ta. Eikö sen pitäisi olla päin vastoin.

Tällä ohjelmalla minä muutin: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/mp3_pakkaajat/bl...

Kun minä muutan mp3:set wma:ksi, niin onko convert to wma oikea kohta jota mun pitää klikata?
Niissä musiikki tiedostoissa lukee tyyppinä windows media files niin onko ne wma tiedostoja?

nrautava
Suspended permanently
_
1. lokakuuta 2005 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkista asia näin:

Työkalut -> Kansion asetukset -> Näytä välilehti ja rasti pois kohdasta "piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnistaat"

Ja se koko riippuu millä bitratella pakkasit ne.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. lokakuuta 2005 @ 17:24

Heletee
Suspended permanently
_
1. lokakuuta 2005 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ja se koko riippuu millä bitratella pakkasit ne.
Eli mitä pienempi bitrate on sitä pienempi tiedosto on kooltaan

nrautava
Suspended permanently
_
1. lokakuuta 2005 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvin yksinkertaisesti sanottu

ja juuri niin.

Heletee
Suspended permanently
_
2. lokakuuta 2005 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä kokoinen olisi hyvä bitrate,jotta tiedosto veisi vähän tilaa ja musiikki kuuluisi hyvin?

hermuza
Suspended due to non-functional email address
_
2. lokakuuta 2005 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosin ainakin 192 kbps-siirtonopeutta, koska se on cd-laatuista musiikkia, eli laatu on hyvää ja ei vie tolkuttomasti tilaakaan.. Yleisimmin käytetään varmaankin 128-192 väliltä.
Mainos
_
__

_
nrautava
Suspended permanently
_
3. lokakuuta 2005 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite koitan pitää ne musiikit 192kbps, mutta jos esim jotan vanhempaa musaa tai ei niin hyvälaatusta niin kyllä 128kbps riittää.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > blaze media pro

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy