User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 17:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2 ja näytönohjain
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield 2 ja näytönohjain
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
problem.
Junior Member
_
2. lokakuuta 2005 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä asensin ton pelin koneelle ja sitte sen pelin asennus vaiheessa se, peli asentaa koneeseen ne jotku näytönohjaimen asetukset. Sitte asennuksen jälkeen käynnistin koneen uudestaan ja sen jälkeen ei enää tullu näyttöön kuvaa, mutta mulla on tietokoneessa kiinni televisio ni sinne tulee kuvaa, mut sehän on tosi suhrusta. Eli miten sais palautettu tähän nvidia geoforce6200 näyttikseen alkuperäiset asetukset tai korjattu tän ongelman.?
Mynthon
Member
_
2. lokakuuta 2005 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, voisit kokeilla uninstata näyttiksen ajurit vikasietotilassa. Sitten buuttaat normaalisti windowsiin ja käyt hakeen nvidian kotisivuilta uudet ajurit ja asennat ne.

btw, ei tuo BF2 ilmeisesti tue sun näyttistä.
Quote:
Battlefield 2 only supports the following video cards:
Radeon X700 (PCIe)
Radeon X600 (PCIe)
GeForce 6600 (PCIe)
GeForce PCX 5900 (PCIe)
GeForce 5800 Series (AGP)
ATI Radeon X800 XT Platinum Edition
ATI Radeon X800 PRO
ATI Radeon 9800 Series
ATI Radeon 9600 Series
ATI Radeon 9550 (RV350LX)
ATI Radeon 9500 / 9700 Series
ATI Radeon 8500 Series
ATI Radeon X300 Series
NVidia GeForce 6800 Ultra
NVidia GeForce 6800 GT
NVidia GeForce 6800
NVidia GeForce FX 5950 Series
NVidia GeForce FX 5900 Series
NVidia GeForce FX 5700 Series

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2005 @ 13:15

problem.
Junior Member
_
2. lokakuuta 2005 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko mitään muuta tapaa kerta tosta television näytöstä ei saa oikee kunnolla selvää ja mää poistin sen pelin ja sit mää koitin jollai koneen mukana tulleella cd:llä palauttaa siihe näyttikseen alkuperäis asetuksia. entäs voisko se vaikuttaa siihen mitenkää et jos mulla on jossai asetuksissa sillai et toi televisio on niinko ykkösnäyttö ja monitori kakkosnäyttönä. Mulla on tvtool tässä koneella ja sen kanssa olen sitä telkkaria käyttäny.
Moderator

1 tuotearvio
_
2. lokakuuta 2005 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikuttaa. Miksi yleensäkin televisio ollut ykkösnäyttönä?
problem.
Junior Member
_
2. lokakuuta 2005 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä/ole varma onko ykkösnäyttö koska olen sen kanssa räpeltäny et olen sen saanu toimimaa, mutta ei se kuva ole palannu vaikka nyt olen niitä asetuksia sieltä rämpänny kaikkiin mahollisiin asentoihi.
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. lokakuuta 2005 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TVtool ei muistaakseni tue Geforce 6 näytönohjaimia.

tuolta kun monitorin laittaa Primary/Ensisijainen(?) kohtaan ruksin niin pitäisi toimia.
problem.
Junior Member
_
2. lokakuuta 2005 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kiitos. Nyt toimii kun räpelsin noitten TVtoolin asetusten kanssa.
Member
_
3. lokakuuta 2005 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko toi bf2 muuten x800xl pci-e näyttiksellä? Ei sitä tossa listassa ollu mutta luulis sen toimivan?

Abit an8-v nf4 s939, Twinmos 2x512MB DualChannel Kit DDR 400, Asus Extreme 6800Gt 256Mb PCI-E, Amd athlon 64 3000+ S939, Diamondmax10 200GB SATA Nexus breeze 400W, Nec nd-3540 Dvd+-rw
Mainos
_
__

_
Mynthon
Member
_
3. lokakuuta 2005 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Toimiiko toi bf2 muuten x800xl pci-e näyttiksellä? Ei sitä tossa listassa ollu mutta luulis sen toimivan?
Kyllä, kaikki X800-sarjan kortit toimii BF2:ssa.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2 ja näytönohjain

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy