Gamelife tilaus?
|
|
Kokanes
Junior Member
|
2. lokakuuta 2005 @ 17:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Noniin Kannattaako tilata Gamelifestä (Dragon ball z Budokai Tenkaichi) ? onko GameLife luotettava, ettei ole mikään huijari firma?
Suuret kiitokset vastaajille etukäteen
|
Svr
Junior Member
|
2. lokakuuta 2005 @ 17:17 |
Linkki tähän viestiin
|
On Gamelife luotettava kauppa olen monesti tilannut sieltä, että tilaukseen vaan.
AMD Athlon 64 4000+, DDR Kingston 2048, 4x 160GB Kovalevy yht 640GB, Connection 3D Radeon 850X 256MB, LG DVD+/- RW Dual-Layer, Näyttö Acer TFT 19 Tuumaa.
|
Kokanes
Junior Member
|
2. lokakuuta 2005 @ 17:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos... pistetään tilaukseen :)
|
Otra
Newbie
|
2. lokakuuta 2005 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä Gamelife on niin kauan asiallinen firma, kunhan sinne ei tarvitse palauttaa mitään esim. rikkinäistä tuotetta, on kuulemma todella vaikeaa saada ennakkoon maksetut rahat takaisin.
|
Kokanes
Junior Member
|
2. lokakuuta 2005 @ 18:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Entäs PlayerOne onko hyvä Firma kannataisiko tilata?
Luin vähän tuolta vertaa.fi sivuilta että gamelifen toimitus on vähän sitäsuntätä että ei Gamelifestä ei kannata tilata?
|
Laama27
Junior Member
|
3. lokakuuta 2005 @ 11:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen myös kuullut tuosta Gamelifen postituksista negatiivista palautetta. Itse en sieltä ole tilannut. Oon tilannut Game Housesta ja Player Onesta, molemmissa ollut todella hyvää palvelua.
Heipodei
|
Kokanes
Junior Member
|
3. lokakuuta 2005 @ 11:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos tiedosta..:)
|
Letukka
Member
|
3. lokakuuta 2005 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Paska lafka. Tilasin yhden PS2-pelin sieltä ja useamman päivän kuluttua postilaatikossa oli vitun naarmuinen levy. Laitoin takaisin, joudun maksamaan vielä omat postikulut siitä (lainvastaista, tiedän). Monen puhelun ja useamman päivän jälkeen oli vasta kunnollinen versio pelistä laatikossa. Vituttaa, halvemmalla ja helpommalla olisi päässyt jos olisi ostanut pelin vaikka prismasta pari kymppiä kalliimmalla. Paska lafka.
|
Junior Member
|
3. lokakuuta 2005 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun mielestä gamelife on hyvä. Vaikka tilasin HL2sen PC:lle ilmaistoimituksena, se tuli kahden päivän kuluttua laatikkoon. Ja muutenkaan hinta ei päätä pyörryttänyt. Kuten PlayerOnin. Mitä nyt olen hintoja kattellu.
|
Laama27
Junior Member
|
4. lokakuuta 2005 @ 09:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Aivan, onhan nyt jonkun PlayerOnen käytetyt pelit aikas kalliita, jos vertaa Game Housee tai Gamelifeen.
Heipodei
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. lokakuuta 2005 @ 09:10
|
Mainos
|
  |
|
Kokanes
Junior Member
|
6. lokakuuta 2005 @ 17:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilasinpa sitten Puolenkuun Peleistä :) kiitos kaikille vastanneille :)
|