User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 17:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > miksausohjelma kotikäyttöön
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miksausohjelma kotikäyttöön
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DeLaRocha
Member
_
6. lokakuuta 2005 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä siis olisi paras koti(bändi)musiikin miksausohjelma. Sillä ei niinkään ole väliä onko joku ohjelma vaikeakäyttöinen, koska tuossa sitten kavereiden kanssa sen parissa tullaan varmasti paljon toimimaan. Olen kuullut hyvin positiivista palautetta Logic Audio 5.5 Platinum ohjelmasta.

Staff Member

32 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2005 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmainen olisi Audacity, tosin aika rajoittunut miksaus ominaisuuksilta.
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/muut_musiikkiohj...
Kaupallisista Adobe Audition (entiseltä nimeltä Cool Edit Pro), mutta peruskäyttöön kyllä yleensä kelpaa mikä tahansa ohjelma.
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2005 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan ensimmäisenä tulee mieleen Pro Tools Free, http://www.digidesign.com (tai sama maksullisena, ilman freetä). Cakewalkissa ja Cubasiksessakin taitaa mikasaus onnistua aika hyvin.
heiksi
Senior Member
_
16. lokakuuta 2005 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tälläistä minä olen käyttänyt kuin native instruments traktor dj studio. ihan hyvä ohjelma

:)
DeLaRocha
Member
_
16. lokakuuta 2005 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tota Traktoria mäkin oon jonkin verran käyttäny ja ihan kelpo peli. Nyt oon alkanut käyttään tota Auditionia.

Mainos
_
__

_
heiksi
Senior Member
_
16. lokakuuta 2005 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tietenkin eJay :D tai no se on enemmänkin musiikin teko-ohjelma

:)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > miksausohjelma kotikäyttöön

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy