User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 17:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-ram -dvd-r
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD-RAM -DVD-R
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hilux
Suspended due to non-functional email address
_
7. lokakuuta 2005 @ 05:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on Panasonicin DMRE50-tallennin, jolla olen nauhottanut RAM-levylle ja editoinut ohjelmat nauhottimella. Nyt olen onnistunut Nero 6 Reloaded- ohjelmistolla muuttamaan vr-tiedostot DVD-Video yhteensopiviksi. Ongelma on se,että yhdestä ohjelmasta tulee 3 chapteria kun 2 mainoskatkoa editoidaan välistä pois ja olen tuonut levyltä ohjelman Neroon se jättää mielivaltaisesti Chaptereita pois yleensä loppupäästä ohjelmaa. Kun ohjelman tuo kohdasta luo DVD-VR kaikki chapterit näyttäisivät siirtyvän ok, mutta sitten ei enää saa muokattua DVD-video yhteensopivaksi. Olisko apua kellään, vai onko ainut neuvo, ettei tallentimella saisi editoida...

Okei, TMPGEnc: kautta onnistuu, mutta pitkän elokuvan loppupuolella ei enää täsmää puheet huulien liikkeisiin...

Ja miksiköhän kaikki nauhoittimella nauhoitetut RAM-levyt eivät aukea tietsikalla, viesti e:\DVD_RTAV ei ole käytettävissä.Käyttö estetty. Olen tarkistanut ettei ole jäänyt levyn suojausta päälle.

Mahtasko kellään olla apua vihreelle, kova on suo rämpiä maalaisjärjellä...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. lokakuuta 2005 @ 06:28

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-ram -dvd-r

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy