User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 17:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-kannen tulostus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD-kannen tulostus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pirk
Suspended due to non-functional email address
_
7. lokakuuta 2005 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli mä sakannasin ton mun yhe pelin kannet koneelle ja ny mä haluaisin tulostaa ne dvd kotelolle sopivaksi. millähän ohjelmalla se onnistuis??? Paintilla kun kokeilin niin se tulosti sen liian pienenä ja kun kokeilin säätää asetuksista jotain niin se meni viel pienemmäks.

pirk
Suspended due to non-functional email address
_
7. lokakuuta 2005 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai niin ja nerollakin koitin mutta siitäkään ei tullu mitään, se muutti sen kuvan ihan suttuseksi.

Member

2 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2005 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulosta nerolla vain ei se tulosteessa enää ole suttunen Nero vaan näyttää sen kuvan sellaisena 100 tulosteen jälkeen kokemusta on... xD
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-kannen tulostus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy