Internet Explorer turvallisemmaksi?
|
|
Moderator
5 tuotearviota
|
8. lokakuuta 2005 @ 13:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli muu perhe tykkää käyttää IE:tä joten onko mitään konsteja saada IE vähän "turvallisemmaksi"? Olen nostanut tietosuoja tason keskisuuri-kohtaan (ainut suojataso jolla pääsee sähköpostiin ilman asetusten vaihtoa) Eli onko ohjelmia tai yms. millä sais vähän mielenrauhaa?
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2005 @ 09:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moderator
5 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2005 @ 09:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo eli näyttäs olevan sit kaikki kunnossa :) Toi ActiveX vaan pois..
|
-Rumba-
Suspended due to non-functional email address
|
9. lokakuuta 2005 @ 10:02 |
Linkki tähän viestiin
|
ja yks on sitten että hommaa mozillan, IE themen kanssa.
Edit: niin jos siihen on, muistaakseni oli
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2005 @ 10:02
|
Osku87
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
9. lokakuuta 2005 @ 11:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lataat Spybot Search&Destroy:n. Sieltä löytyy immunize-toiminto, jolla ie:n reiät saa tukittua. Pitää kuitenkin muistaa päivittää se aina välillä (parin viikon välein) ja sen jälkeen ajaa uudestaan.
Itse olen tuon päivityksen jälkeen ottanut Active X:t käyttöön ja laittanut suojaustason normaaliksi, eikä ongelmia ole ollut.
Tietysti ensimmäisenä pitää olla SP2 asennettuna ja kaiki Windowssin tärkeät päivitykset myöskin.
Edit: Typo
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2005 @ 11:03
|
Moderator
5 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2005 @ 19:48 |
Linkki tähän viestiin
|
En oo vielä löytäny IE:n skiniä.. Mutta muistin juuri että mulla ei ollu spywareblasteria mutta nyt on :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2005 @ 20:18
|
Member
3 tuotearviota
|
9. lokakuuta 2005 @ 20:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
sniperfin
Senior Member
|
10. lokakuuta 2005 @ 04:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Ollos hyvä.. tällä saa monen entisen ie uhrin päät pyärälle...
IE skin for FireFox ;-)
Symantec on erimieltä uhreista:
http://digitoday.fi/showPage.php?page_id=14&news_id=48172
Peruslähtökohtana kun pitää sen, että palomuuri & virustutka ja spyware softa ovat ajan tasalla, eikä surffaile ihan kaikissa "cracks here" ja "undergorund files" saiteilla, on aivan sama mitä selainta käyttää. Activex ei tarvitse ottaa pois päältä,kunhan laittaa asetuksiin että selain kysyy aina sivustolla suoritetaanko activex komponentti jos se on allekirjoitettu. Allekirjoittamattomat voi suoraan pistää ei suoritettaviksi.
|
Mainos
|
  |
|
Member
3 tuotearviota
|
11. lokakuuta 2005 @ 21:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, tosin FF on oletuksena uskoakseni turvallisempi ja kaikki jotka olen saanut FF käyttämään eivät ole palaamassa ie:hen...
sehän on niin et jokanen saa käyttää sitä mitä haluaa.. mutta moni tyytyy ie:hen vain sen takia koska se on oletus selain...
Kysymys, miksi kukaan muu tietoturva yhtiö ei ole antanut samanlaista julkilausumaa... taitaa MS raha olla tuossakin tutkimuksessa takana...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. lokakuuta 2005 @ 21:52
|