User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 11:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > kovalevylliset dvd:t
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kovalevylliset DVD:t
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
jounis
Member

1 tuotearvio
_
13. lokakuuta 2005 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäs kaverille kimpassa ostaa kovollinen dvd, miel. alle 400?.
Verkkokaupalla olis mm. Procasteria, Samsungia ja Philipsiä tarjolla 350 - 400? haarukkaan.
Voisko joku em. laitteiden laadusta/käyttökokemuksista mua hiukan valaista. Onko joku noista, vai ei mikään ostamisen arvoinen laite, vai pitäiskö yrittää kimppaa laajentaa saadakseen kalliimman pelin???
AaaapuuuuVa !
petekkii
Newbie

8 tuotearviota
_
18. lokakuuta 2005 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostaisin Pioneerin DVR-530H-S. http://www.pioneer-eur.com/eur/product_detail.jsp?product_id=1072...
Itselläni on tosta vanhempi malli (520H), toi 530 on Eisa voittaja. Omalle laitteelle annan arvosanan 9+ ;o)
Pixmania myy kyseistä laitetta sopivaan hintaan (503?), eli satku lisää mut se kannattaa :o). Hifi-lehdessä on usein ollut testejä näistä laitteista ja ikävä kyllä Pioneeri on ollut ykkösenä. http://www.pixmania.com/fi/fi/pioneer/241/marque.html
kumipuu
Suspended permanently
_
18. lokakuuta 2005 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pioneer,sony ja jvc. philipsillä oli ainakin aikanaan dvd soittimen lasersilmässä proplematiikkaa. ja monipuolisuus on tärkeä tekijä. kannattaa ajatella sitä ostaessaan että siinä on kaikki tarpeellinen. philipsiä myytiin jo vuosia sitten halvalla, ja ehkä syystäkin.
Member

2 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2005 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myös LG:n laitteita kannattaa katsastaa, RH-7800 tai RH-4920V ainakin...

Itsellä on RH-7500 ( sama kuin 7800 mutta pienempi kovalevy )

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. lokakuuta 2005 @ 05:43

kumipuu
Suspended permanently
_
19. lokakuuta 2005 @ 07:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja lg-tuotteilla taitaa olla toi 2 vuoden takuu. ainakin mitä itse olen ostanut lg:n tuotteita. ja lg ei ole huono merkki.
Mainos
_
__
 
_
Member

2 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2005 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, LG:n laitteesta ei ole paljonkaan huonoa sanottavaa. Ja toimii hyvin ilman firmware päivityksiäkin, joita jotkut laitteet vaativat oikean toiminnallisuuden saamiseksi. Itselläni on hieman parjaamista tuosta DivX-leffojen soitossa ( olen ymmärtänyt että kaikissa laitteissa ongelma), mutta nämäkin ovat kosmeettisia joiden kanssa pystyy elämään. Jos tätä toimintoa ei kaipaa, ei tavallisessa käytössä ole itsellä tullut henk.kohtaisesti ongelmatilanteita

Ja niin,takuu on tosiaan 2 vuotta.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > kovalevylliset dvd:t
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy