User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.11.2024 / 15:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > täältä kännykkä pelejä ilmaiseksi !!! 100% free
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
täältä KÄNNYKKÄ pelejä ILMAISEKSI !!! 100% FREE
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
paloakku
Suspended permanently
_
14. lokakuuta 2005 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sivuiltani saa PC-pelejä ihan ilmaiseksi .Sekä myös MP3 ja MIDI juttuja.
Sivuilla on myös monille eri kännykkä merkeille latauksia(pelejä , ohjelmia..) etenkin symbian series 60! Sivut olen tehnyt itse :) joten käykää siellä ja kirjoittakaa vieraskirjaan(Guestbook)
Sivuilta voi myös ladata monia PC-ohjelmia ilmaiseksi!
Olen nähnyt paljon vaivaa tehdessäni sivut (linkitykset,kuvat...ym) Joten kertokaa sivusta muillekin ja käykää siellä,ladatkaa ja viihtykää! :)

*edit by pkaksp*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. lokakuuta 2005 @ 14:15

pkaksp
Moderator
_
14. lokakuuta 2005 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt loppuu se mainostaminen. Näkemiin!
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > täältä kännykkä pelejä ilmaiseksi !!! 100% free

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy