User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > jakaminen emulessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jakaminen eMulessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nemuri
Newbie
_
16. lokakuuta 2005 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mitä "jakaminen" varsinaisesti tarkottaa? ja voiko siihen itse käytännössä kattoen mitenkään vaikuttaa?
vai onko niin että samalla kun ite lataa muut voivat ladata sulta niitä biisejä? ja nopeutuuko eMule mitä enemmän jakaa? kiitos jo etukätee niille jotka viittii vastata :):)
AfterDawn Addict
_
16. lokakuuta 2005 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jakaminen tarkoittaa, että lähetät itse tiedoston osia muille. Voit vaikuttaa jakamiseen poistamalla jaosta niitä tiedostoja(oletuksena tallentuvat C:\Program Files\eMule\Incoming-hakemistoon), jotka ovat tulleet valmiiksi. Muut voivat ladata sulta niitä tiedostoja, mitä on jaossa ja mitä itse sillä hetkellä lataat. eMule nopeutuu mitä enemmän jaat(pääset jonoissa nopeammin eteenpäin).
nemuri
Newbie
_
30. lokakuuta 2005 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitän
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > jakaminen emulessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy