User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 23:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelien nykiminen. (normaalia?)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps2 pelien nykiminen. (normaalia?)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
17. lokakuuta 2005 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin ihan mielenkiinnosta kysyisin että mistä johtuu pelien nykiminen/pökkiminen/takkuilu...? onko ps2 tosiaankin niin paska että sille tehdyt pelit nykivät vai johtuuko jostain muusta?: (koneessa vikaa/poltetusta pelistä?)

? RTFM ?
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. lokakuuta 2005 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lukupää likainen tai poltetuissa huono media. Itselläni kans muutama levymerkki nykii, tökkii ja jumittaa mutta sama peli toisella medialla toimii moitteetta. Putsaus välillä helpottaa.
Member
_
17. lokakuuta 2005 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos!

onko ilmalla putsaaminen riittävä.

auttaako jos polttaa kopion toiselle levylle? (nykivästä levystä)

? RTFM ?
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. lokakuuta 2005 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joku rasvaa tehokkaasti poistava liuos on paras. Alkoholipitoinen tai pelkkä maustamaton alkoholi ja viimekädessä laimea fairy käy. Myös lasinpesunesteet on todettu hyviksi. En usko että pelkkä ilma on tehokasta koska linssin päälle kertyy likakeros joka on tiukassa.
BitLoop
Senior Member
_
17. lokakuuta 2005 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllähän ps2 peleistä aika iso osa nykii ja pätkii..

esim Brothers In Armsia en itse voinut pelata kun ainakin minua se pysähtely ja töksähtely haittaa todella paljon ja sama juttu oli muistaaksen Killzonessa..
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. lokakuuta 2005 @ 05:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No brothers in arms ei itse pelinä nyki yhtään. Ei ainakaan mulla. Jossakin muualla sullakin vika kuin itse pelissä. Kyllä pelintekijöillä ei ole varaa päästää markkinoille yhtään nykivää peliä.
BitLoop
Senior Member
_
18. lokakuuta 2005 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja pyh :) ei voi missään olla vika kun kiintolevyltä sitä pelaan ja kaverillaki nykii eikä muut pelit töki minulla..

onhan noita paljon semmoisia pelejä jotka tökittelee.. arvosteluissakin hyvin monet pelit saa miinusta huonosta ruudunpäivityksestä :/
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. lokakuuta 2005 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla se peli ei töki ja kyllä kiintolevyssäkin vikaa voi olla. Kuinka tökkivää sinun tapauksessa on tuo pelaaminen. Ja tuo ruudun päivitys nyt ei ole niin pahaa yhdessäkään pelissä että se peli pysähtelis. En ole ennen kuullut muiltakaan että Brothers in arms tökkis.
Mainos
_
__

_
BitLoop
Senior Member
_
18. lokakuuta 2005 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no siis ensimmäinen kenttä toimi ihan hyvin.. pientä normaalia hidastelua oli havaittavissa aina välillä isoilla alueilla. mutta se toinen kenttä tökki jo tosi pahasti.. tai no ainakin minusta se tökki niin paljon ettei tähtääminen onnistunut kunnolla ja muutenkin koko pelaamisesta meni ilo pilalle :D varsinkin silloin jos tuli useita hahmoja samaan aikaan ruutuun niin rupes jökittämään oikein kunnolla

voihan se olla tietty että kun olen yleensä pc:llä fps pelejä pelaillut niin tuntuu siksi normaalia enemmän hidastelevan nuo :D

mutta sanoisin että fps oli siinä toisessa kentässä suunnilleen 20 luokkaa..

edit: niin ja enpä usko että kovossa vikaa on. kun kuitenkin kaikki pelit toimii ihan hyvin mitä nyt jotkut tuota tökkimistä tekee :D

batman begins välillä hidastelee mutta se on normaalia
brothers in arms melkein kokoajan niin ettei voi pelata
killzonessa sama juttu

ja sitten oli pari muuta peliä mutten muista nyt mitkä..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. lokakuuta 2005 @ 13:08

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pelien nykiminen. (normaalia?)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy