User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 31.12.2025 / 07:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ongelmia uuden koneen kanssa dvdrw aseman ja kovon kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia uuden koneen kanssa DVDRW aseman ja kovon kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hyna
Junior Member
_
17. lokakuuta 2005 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä sain lahjaks pari päivää sitten tämmösen koneen. Ja tota haluaisinkin kysyä mikä lienee vikana tässä DVD asemassa kun ei suostu lukeen mun oma polttamia levyjä missä on mm. tiedostoja pelejä etc.. DVD decrypterillä kun yritän lukee sanoo vaan että Disc is empty ja jos vaihdan sen siihen että yritän polttaa sille jotain niin sanoo heti että disc is NOT empty :S. Olen asentanut windows päivitykset ja asentanu ajuritkin itse asiassa toiseen kertaan nyt tarvitsen apuanne tämän asian hoidossa kiitos avusta jo etukäteen
P.S HL-DT-ST DVDRRW GWA-4164B taitaa olla toi malli tai jotain ja siis tuli tän laitteen mukana

Olen uusi näissä asioissa älä naura vaikka kysymykset näyttää/on tyhmiä
hyna
Junior Member
_
17. lokakuuta 2005 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitten se toinen ongelma että tässä koneessa on 2 x 200GB kovoa ja tää näyttää vain 200 GB kun menee kattoon omasta tietokoneesta? Ja tähänkin saa vastailla.. kiitos jälleen kerran :)

Staff Member

32 tuotearviota
_
18. lokakuuta 2005 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Polttavat asemat ei tarvitse ajureita, DVD decrypter:illä on tarkoitus ripata kaupallisia elokuvia, eli oma tietokoneen kautta pitäisi tuon DVD levyn sisältö kyllä avautua.

Tuo että kaksi kovalevyä näkyy yhtenä viittaisi että siinä on RAID käytössä, eli joko haetaan lisää nopeutta tai varmuutta (eli jos toinen kovalevy hajoaa niin tietoja ei silloin vielä menetetä).
käynnistä -> suorita -> diskmgmt.msc
tuolta pitäisi ainakin näkyä kaikki järjestelmään liitetyt asemat ja niiden osiointi.
Mainos
_
__

_
hyna
Junior Member
_
18. lokakuuta 2005 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh kiitoksia toi kovo ongelma ratkes sillä.. Niin kyllä tiedän että sen DVD-aseman PITÄIS toimia ilman sen kummempia säätöjä mutta kun se ei suostu lukeen tai näyttää mitä levyllä on vaikka tiedän tasan tarkkaan että siinä on yks peli (katoin toisella koneellani). Yritän asentaa windowsin uudestaan ja toivon että tällä tavalla toi ongelma poistuisi..

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ongelmia uuden koneen kanssa dvdrw aseman ja kovon kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy