User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 06:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > antivir ongelma??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Antivir ongelma??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
remonen
Member
_
17. lokakuuta 2005 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, asensin vasta windowsin, ja pistinpä siihen sp2, ja antivir antiviruksen, ja sygaten palokmuurin. Nyt kysynkin, että miksi windows väittää, Kun olen käyttänyt konetta muutaman tunnin että: antivir.. ilmoittaa olevansa poissa käytössä. Vaikka se kyllä on käytössä...
Käyttis: Win xp home sp2.
pkaksp
Moderator
_
18. lokakuuta 2005 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koska windowsin tietoturvakeskus ei tunnista käytössä olevaa virustorjuntaa. Jos olet varma, että virustorjunta on käytössä, niin voit ottaa tuon ilmoittelun pois käytöstä:

Ohjauspaneeli -> Tietoturvakeskus -> Muuta tietoturvakeskuksen ilmoitustapaa -> Virustorjunta kohdasta rasti pois
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. lokakuuta 2005 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko se guard päällä, eli onko sateenvarjo auki vai kiinni?

Mainos
_
__

_
Koskila
Newbie
_
18. lokakuuta 2005 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä mun koneella ainakin tietoturvakeskus tunnistaa antivirin.. antivirillä on kyllä joku ihmeellinen bugi, joka joskus aiheuttaa sen että ainakin minulla "sateenvarjo jää suppuun" elikkä AVGuard ei ole aktivoitu.. silloin auttaa boottaaminen tai antivirin uudelleen asentaminen, näin siis ainakin minun koneella.

AMD Athlon64 3000+ @2,09GHz
1024mt Kingston DDR400
160gt
gf 6600gt
valokaapeli
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > antivir ongelma??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy