User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 15:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > philips dtr-2000
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Philips DTR-2000
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
20. lokakuuta 2005 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahtaako kellään olla samaa ongelmaa kun minulla... kyseisen boksin aikajana on tyhjä ei näy ollenkaan missä kohtaa ohjelmaa mennään! Onko jotain korjaus kikkaa? Jos ei niin tarviiko joku hyvää verkon painoa??? :D
Kilu88
Newbie
_
24. lokakuuta 2005 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma, en muista milloin on viimeksi toiminut/jos on toiminut,
näkeekös tuossa kelloa muuten kuin menemällä guideen?
pkaksp
Moderator
_
24. lokakuuta 2005 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole ainut ongelma tuolla boxilla. Onko siihen päivitetty uutta ohjelmistoa? Jos ei, niin eikun huoltoliikkeeseen mars mars.. voi auttaa kummasti.
Kilu88
Newbie
_
24. lokakuuta 2005 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän olis uusin ohjelmisto?

Mulla on:
Ohjelmistotunnus:100
Laitteistotunnus:20.4.4
Japp78
Junior Member
_
24. lokakuuta 2005 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on kans toi sama boksi.eikö sen pitäs ite päivittää ittensä?
pkaksp
Moderator
_
25. lokakuuta 2005 @ 07:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se pitäisi päivittää itsensä, mutta ei mulla oo mitään päivityksiä ainakaan näkynyt. Tarkistan ohjelmistoversion kun kerkeän.
Member

1 tuotearvio
_
26. lokakuuta 2005 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh no tuo poksi joutaa kyllä verkonpainoks talvipilkillä! Tilalle tulee välittömästi 160gb kovalevyllä varustettu poksi... Hintaluokka 200-400e kellään mitään hyviä vaihtoehtoja?
kaitim
Suspended due to non-functional email address
_
27. lokakuuta 2005 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älä nyt heitä vielä Philipsiä mäkeen. Minä olen ollut tyytyväinen. Ostin silti tallentavan Topfieldin Mustasta Pörssistä, on nyt heidän tarjouskirjeessään. Olen vasta opettelemassa sen käyttöä. (on siis jo 2 boksia, koska on kaikiaan neljä telkkua ei puolilla)

KAI TIMOSKAINEN RÄÄKKYLÄ www.iki.fi/kaitim
Japp78
Junior Member
_
30. lokakuuta 2005 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo ei oo näkynä päivityksiä ei :)
Senior Member

4 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2005 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitys oli ja meni ilmassa, mutta maahantuojan pitäisi päivittää boksi ilman kuluja, mutta jos näin ei tapahdu niin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
nkelloni
Newbie

2 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2005 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on softana versio 76. Keväällä ilmassa oli toi satanen mut ei päivittynyt. Kaikki mahdolliset asetukset kokeilin ja philipsin "tekniseen tukeenkin" soitin mut ei autanut.

76 softalla tilapalkki ja kello kyl toimii, joten voi olla hyväkin ettei päivittynyt ;)

nk
Mainos
_
__
 
_
pkaksp
Moderator
_
3. marraskuuta 2005 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjelmistotunnus on 100 ja toimii nyt vallanmainiosti. Jos vanhempi softa, niin eikun päivittämään.
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Kaikki Philipsin televisiot, digiboksit ja DVD-soittimet arvosteluineen AfterDawnin laitevertailussa
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
philips mdc988 ongelma. 4 15. huhtikuuta 2014 TV-out -ongelmat ja -keskustelu
Philips 3d max lasit. Sopiiko mikään muu? 2 7. maaliskuuta 2014 3D
philips 42PFL66782/12 smart-tv, kuvanlaatu todella huono tavallisilla kanavilla 2 30. tammikuuta 2014 HDTV
Philips 47PFL6907T sammuu itsestään, eilen hankittu 5 5. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips 6900 series smart tv "Yhdistää" koko ajan.. jonnekin, mutta minne?? 6 3. tammikuuta 2014 Televisiot ja videoprojektorit
Philips tv kokemuksia 4 6. joulukuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
philips tv 4 18. heinäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
Silvercrest DP-5300X vai Philips DVP5960 1 11. heinäkuuta 2013 DVD-soittimet
Philips 40" tallennuskeinot APUA 2 17. kesäkuuta 2013 Televisiot ja videoprojektorit
usb kovalevy philips smart tv:hen 6 19. huhtikuuta 2013 DigiTV - Kaikki muut aiheet

 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > philips dtr-2000
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy