User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 09:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vcd:n muuntaminen vcd:ksi kiintein tekstein?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VCD:n muuntaminen VCD:ksi kiintein tekstein?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Raimo
Inactive
_
26. helmikuuta 2003 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt saada valmiiseen VCD:hen kiinteät tekstit siinä onnistumatta.

Olen saanut kylläkin Divx videoon kiinteät tekstit TMPGEnc:llä, mutta valmiiseen VCD:hen en ole saanut tekstiä mukaan. Olen koittanut VirtualDupilla täältä löytyneillä ohjeilla, mutta kun yritän aukaista tekstitystiedostoa ei OK-painike tule aktiiviseksi.

Olen saanut VirtualDupilla muunnettua VCD:n AVI:si ja sitten AVI uudelleenpakattuna teksteineen (pieni pätkä), mutta kun koko filmissä tulee vastaan VAT32:n tiedostokoko niin filmiä ei saa muunnettua AVI:si kuin vajaan 10 min. pätkän.

Osaisiko kukaan neuvoa kuinka homma pitäisi tehdä?

Olen etsinyt vanhoja viestejä, mutta niistä ei ole ollut apua. Yhdessä viestissä oli joku Maestro SS???? ohjelma osoitteesta ??Doom9???.com, mutta en löytänyt ko. ohjelmaa sieltä.
JeLu
Suspended due to non-functional email address
_
26. helmikuuta 2003 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mm. afterdawnin omilla sivuilla löytyy ohjeet kyseiseen toimenpiteeseen.
toinen ohje löytyy http://www.jelu.tk
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vcd:n muuntaminen vcd:ksi kiintein tekstein?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy