Kone ei lue tyhjää levyä?
|
|
Carnivale
Newbie
|
23. lokakuuta 2005 @ 09:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko mitään tehtävissä, kun poltto-ohjelmat ei hyväksy tyhjää levyä, ilmoittaa vain että laita tyhjä levy asemaan? Voiko tätä korjata esimerkiksi päivittämällä ohjelmaa??
|
zapetu
Senior Member
|
23. lokakuuta 2005 @ 09:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Ensimmäiseksi kannattaa päivittää polttavan aseman firmware uusimpaan:
http://kenny.storageinfo.co.kr/index.html
Mikäli ei vieläkään tunnistu levyt, niin käyttämäsi mediat eivät ole yhteensopivia asemasi kanssa (saattaa korjautua tulevalla firmwarepäivityksellä) tai mediat ovat viallisia.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. lokakuuta 2005 @ 09:42
|
petank
Newbie
|
28. lokakuuta 2005 @ 05:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on sama ongelma, laitteena LG GSA-4163B. Zapetu, nyt tampio kysymys: tuolla saitilla on pitkä lista firmwarea mun laitteelle (101-105). 105set on jostain syystä punaisia linkkejä. Mikä noista pitää valita?
|
antti_j
Newbie
|
29. lokakuuta 2005 @ 08:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla pukkaa myös samaa ongelmaa...Polttava on Nec ND-2100AD,jatkuvasti poltettaessa DVD:lle,kysyy tyhjää levyä,vaikka mitä olisi asemassa,normaali cd:llä toimii,ei dvd:llä
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2005 @ 20:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse luotan ennemmin valmistajan omiltasivuilta haettuihin firmwareihin.
petank: http://us.lgservice.com/ siel "quick link" device drivers...
Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
|
antti_j
Newbie
|
30. lokakuuta 2005 @ 07:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo ja vaikka oon yrittäny lataa NEC:N sivuilta,mutta koko ajan herjataan,että sivuja on uusittu ja tiedostot ovat saattaneet hävitä....taidan käydä ostamassa uuden aseman ni ei tarvi hermoja menettää
|
zapetu
Senior Member
|
30. lokakuuta 2005 @ 08:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Mulla on sama ongelma, laitteena LG GSA-4163B. Zapetu, nyt tampio kysymys: tuolla saitilla on pitkä lista firmwarea mun laitteelle (101-105). 105set on jostain syystä punaisia linkkejä. Mikä noista pitää valita?
En tiedä miksi ovat punaisia, mutta valitse mikä tahansa A105. Eli siis joko .zip tai .exe. Itselläni on tuolta ladattu ja asennettu A105 firmis, eikä mitään ongelmia ole ollut.
http://kenny.storageinfo.co.kr/firmware/lg/
|
antti_j
Newbie
|
30. lokakuuta 2005 @ 14:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Oon löytäny omaan asemaan firmawaren,mutta kun avaa sen,ni tulee vaan,että "Target no correctly located"?
|
petank
Newbie
|
31. lokakuuta 2005 @ 04:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo no tajusin, että mulla ongelman syynä oli sellainen aloittelijan moka, että yritin polttaa CD:lle kuuluvaa tiedostoa DVD:lle.
|
Mainos
|
|
|
antti_j
Newbie
|
6. marraskuuta 2005 @ 09:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ratkes tämä ongelma.Se oli levystä kiinni,ostin tossa maxell levyn,ni johan rupes toimimaan!
|