User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.4.2026 / 17:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > s-video -ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
S-video -ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
evershine
Suspended due to non-functional email address
_
24. lokakuuta 2005 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, minulla on uusi LCD-televisio (Sony KLV-S23A10E), jonka olen juuri laittanut seinälle. Ongelma on siinä, että kun yritän yhdistää TV:seen tietokoneen s-videokaapelilla, kuva ei näy... Tai se näkyy pari sekuntia välkkyen ja punaisena. Ongelmaa ei ollut, ennen kuin TV laitettiin seinälle. Sitä ennen se oli lattialla, yhdistettynä tietokoneeseen ja kuva näkyi ihan hyvin. Mikä ihme tässä nyt on ongelmana? Tietokoneen asetuksiakaan en ole muuttanut... Telkkari nyt vaan on seinällä eikä lattialla. Se on kyllä eri pistorasiassa kuin ennen, voisiko ongelma johtua siitä? Olen yrittänyt etsiä vastausta tähän ongelmaan koko päivän, mutta mistään ei löydy vastausta, tai sitten olen liian tyhmä tajuamaan sitä. Tietokoneen näyttösovitin (vai mikä se nyt on) on ATI Radeon 9600 series.
Staff Member

32 tuotearviota
_
25. lokakuuta 2005 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös tuossa TV:ssä ole VGA liitäntä? Suosittelen sitä käyttämään S-videon sijasta.
Kyllä huono maadoituskin voi ongelmia kuvaan aiheuttaa, kannattaa tietenkin tarkistaa johtojen kiinnitys.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > s-video -ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy