User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 31.12.2025 / 21:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > wlan ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WLAN ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jalmari82
Newbie
_
26. lokakuuta 2005 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma on sellainen että minulla ja kolmella kaverilla on yhteinen yhteys wlanin kautta, kolme on liittynyt wlanin kautta ja yksi suoraan piuhalla. Kun sitten aamulla tiirailen konetta on yhteys katkennut ja kone "valittaa vajaa tai puuttuva liitettävyys"

Netti saadaan takaisin peleille käyttämällä wlan-modeenista virrat poissa. Ja jutun juuri on että olen ainoa jolla yön aikana yhteys katkeaa. Oisin päällä pyörii bitcomet....

Niin kone on FS 1437G sisäinen Wlan ja tuolla windowsin omalla ohjelmalla yhteys muodostettu.

Jos jollain olisi tietoa kuinka ongelmasta pääsisi eroon... lataukset kun hieman kärsivät tällä systeemillä.....
Staff Member

32 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2005 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WLAN modeemin firmware päivitystä voi kokeilla, tai sitten voi kokeilla myös rajoittaa torrent ohjelmasta yhteyksien määrää.
babe75
Newbie
_
26. lokakuuta 2005 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän mene kone valmiustilaan ja katkea sitä kautta.
jalmari82
Newbie
_
26. lokakuuta 2005 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
virranhallinta asetuksien mukaan kaiken pitäisi olla aina päällä....

ainoa asia mikä ongelmaan auttaa on wlan modeenin resetointi, jolloin netti alkaa heti pelittää, ja tämä tapahtuu ainoastaan minulle.

En tiedä vaikuttaako mutta houmattiin minun koneen kirjautuvan kaksi kertaa samaan aikaan, siis eri ip:llä wlanmodeemiin. saattaapi kyllä olla henkimaailman juttuja
jalmari82
Newbie
_
27. lokakuuta 2005 @ 04:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt olin sitten itse näppäilemässä kun netti hyppäsi pois päältä. mitään ihmeellistä ei tapahtunut antoi vain ilmoituksen että modeeni ei voi määrittää koneelle osoitetta

Tuossa katsoin niin fyysinen,ip ja aliverkon peite tulee näkyviin, mutta oletusyhdyskäytävä ja DHCP/dns-palvelin kohdat ovat tyhjänä ja kun nappaa korjaa painikette tulee virhe
"windows ei voinut viimeistellä korjausta, koska seuraavaa toimintoa ei voitu suorittaa loppuun: langattoman verkkon sovittimen poistaminen käytöstä

Varmista, että verkkosovitin on asennettu oikein"

Vaikka asensin ajurit juuri uudelleen....

Pitäisikö keskittyä hakemaan vikaa modeenipäästä?
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
27. lokakuuta 2005 @ 06:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko jokaisella wlanin käyttäjällä mahdollisesti oma kanava käytössä ja ip määriteltynä modeemissa sekä NAT päällä?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > wlan ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy