User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 04:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajureiden poistoa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ajureiden poistoa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Moderator

5 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2005 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli nyt tuli tehtyä iso virhe kun päivitin tuossa vähän aikaa äänikortin ajureita (VIA AC'97 Enhanced Audio Controller). Homma lähti liikkeelle kun olin laittanut väärät ajurit koneeseen. Niinpä hain uudet ajurit MSI:n kotisivuilta sillä sieltä saisin varmasti oikeat ajurit. No kun olin hakenut ajurit sieltä ja olin poistanut vanhat VIA:n ajurit niin avasin koneen uudestaan koska se kehotti, sitten kun kone oli bootannut windows ilmoitti normaalisti että uusi multimedia laite löydetty, sit ruutuun tuli se automaattinen ajurin asentaminen ja mä ajattelin että vois asentaa ne uudet ajurit sillai että laitan pallukan siihen kohtaan että määritän ite kansion missä ne on ja windows hoitaa lopun.. No löysin ne ajurit ja asennus sujui hyvin kunnes kokeilin GTA:Vice Cityä uudestaan ja silloin huomasin että ajureiden päivittäminen oikeastaan vain pahenti tilannetta sillä äänet kaikuivat. No sen jälkeen yritin ihan normaalisti poistaa ne ajurit "lisää ja poista sovellus" ikkunaa käyttäen, mutta perskule ne eivät olleetkaan siellä. Joten pääsin mennä laitehallintaan ja poistaa sen koko ohjaimen sitä kautta. No poistin sen laitteen, ja kävin lataamassa uudet ajurit ja boottasin. Sitten bootin jälkeen windows ilmoitti taas että uusi laite löydetty ja tällä kertaa painoin että peruuta ja asensin uudet ihan normaalisti ja jälleen boottasin. Mutta kun olin buutannut niin huomasin että minulla oli käytössä ne samat vanhat ajurit jotka olivat sotkeneet Vicen äänet.. Sitten huomasin että ne vanhat ajurit olikin C:\Windows\System32 kansiossa enkä nyt osaa poistaa niitä! Olisiko vinkkejä miten saan ne ajurit pois sieltä yms.?

PS.Tuli ehkä turhan pitkä :( Ja äänet toimii normaalisti että ei oo mikään suuri hätä..

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. lokakuuta 2005 @ 13:26

ReXi
Member
_
27. lokakuuta 2005 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.drivercleaner.net/

Jos tosta olis apua..

What? You smell blood on the wind?
Moderator

5 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2005 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos! Sain poistettua ajurit yms. Nyt metsästän toimivaa ajuria :)

EDIT:No niin nyt löyty ne parhaat mahdolliset ajuritkin :)

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. lokakuuta 2005 @ 19:09

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajureiden poistoa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy