User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 23:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > biisit tietokoneelta minidiscille..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
biisit tietokoneelta minidiscille..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ismantec
Junior Member
_
27. helmikuuta 2003 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli ongelmana tahtoo olla koneelta minidiscille nauhottaessani piisejä, että koneen soitto-ohjelmat(kuten winamp) ei tee biisien välille minkäänlaisia taukoja, jolloin soittimeni ei osaa erottaa kappaleita toisistaan, ja saattaa nauhoittaa niitä useammankin yhteen putkeen "samaksi raidaksi"
löytyyköhän tähän jotai käyttökelpoista ohjelmaa jolla ongelman saisi korjattua..
kokailin kyllä jo yhtä mutta sillä nauhoitettuna musiikin sekaan ilmestyi ylimääräisiä ääniä muistaakseni korkeiden äänien kohdalla..
Member
_
27. helmikuuta 2003 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä käytän mun NetMD:ssä sellaista softaa ku OpenMG Jukebox.Se ei valitettavasti toimi oikein XP:ssä, mutta W2K:ssa kylläkin.
ismantec
Junior Member
_
1. maaliskuuta 2003 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaahas, no pitääpäs testailla jos tuommonen jostain löytyisi.
pulssi
Junior Member
_
8. maaliskuuta 2003 @ 06:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei, miten OpenMG ei toimi XPssä!? Mulla meinaan on se mutten ole ehtinyt kokeilla sitä vielä...
Member
_
9. maaliskuuta 2003 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä on vaan joku yhteensopivuusongelma.Siihen on muka jotain korjauspaketteja olemassa, mutta ei ne mulla toimineet ainakaan.W2K:ssa ohjelma toimii kuin pitääkin.
ismantec
Junior Member
_
9. maaliskuuta 2003 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onkohan tuo OpenMG Jukebox ihan joku ilmaisohjelma ja jos on ni mistäpäin nettiä sen vois imuttaa?
sen OpenMG:n kotisivuilta en ainakaan sitä löytäny..
Member
_
9. maaliskuuta 2003 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsittääkseni se ei ole ilmainen ohjelma.Tuli ton NetMD:n mukana..
Mainos
_
__

_
ismantec
Junior Member
_
10. maaliskuuta 2003 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
damn..
no sattuisikojoku tietämään jonkin muun ohjelman joka olisi ihan ilmaisessa levityksessä?
yhtä olen koittanut mutta se ei oikein toiminut joten uutta kaipailisin..
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > biisit tietokoneelta minidiscille..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy