User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 04:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > windows xp ei tunnista videokameraa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows XP ei tunnista videokameraa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
simpuka
Newbie
_
2. marraskuuta 2005 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs ongelmani on seuraavanlainen:

Koska emolevyllä ei ole FireWire liitäntää, niin ostinpas sitten FireWire kortin jotta saisin videokameran kiinni koneeseen. No asennettuani kortin windows tunnisti kortin ja kameran kiinni laitettuani myös senkin ja kaikki toimi niinkuin pitääkin. Seuraavana päivänä windows ei suostunutkaan enää tunnistamaan kameraa. Missähän voisi olla vika tai olisiko jotain keinoa saada kamera taas toimimaan windowssissa.

Olen poistanut kortin useita kertoja, mutta mitään vaikutusta sillä ei ole ollut. Johdonkin olen testannut toimivaksi. Windows toki tunnistaa Laitehallinassa kortin olemassa olon: VIA OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. marraskuuta 2005 @ 15:50

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2005 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen törmännyt enemmän kuin yhteen tapaukseen jossa tuo VIA-taikasana on tarkoittanut yhtä kuin VIAllista korttia. Toki uskon että suurin osa VIA-piirejä sisältävät kortitkin toimivat mutta jostain syystä näitä toimimattomia tapauksia on tullut vastaan.

Eli minulla on jo 4 vuotta Laitehallinnssa lukenut "OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller" ilman tuota VIA etuliitettä eikä mitään ongelmia....;)
http://www.digivideo.fi/phpbb2/viewtopic.php?t=348700&highlight=m...
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > windows xp ei tunnista videokameraa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy