User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 15:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > osaako kukaan neuvoa miten saisi videoista kuvan tv-korttiin
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
osaako kukaan neuvoa miten saisi videoista kuvan tv-korttiin
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
BitLoop
Senior Member
_
3. marraskuuta 2005 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli ongelma olisi seuraavanlainen..

ostin muutamapäivä sitten tuollaisen http://www.toptronics.fi/TopProducts.nsf/4e8475e39ef7af73c2256c6e...

mutta on yksi ongelma.

nimittäin jos laitan normaalin antennipiuhan korttiin kiinni niin löytyy kanavat 1,2,3 ja 4

mutta jos laitan videoista sen pyöreänperus piuhan tv-kortin antenniliitäntään kiinni, laitan videokasetin sisään ja laitan pyörimään ja koetan hakea kanavia niin ei löydy yhtään mitään..

tai pari kertaa sattui löytymään mustavalkoinen ja hyvin epäselvä kuva..

eli mistä johtuu että ei löydy mitään tuon piuhan avulla.. vaikka jos sen piuhan laittaa tv:n antenniliitäntään niin löytyy heti.

Intel Core I5-750@3.2Ghz + CoolerMaster Hyper TX3 + Coolink SWIF2-92P) | Asus P7P55D LE | XFX Radeon HD 6950 2GT (flashed 6970 bios) | 8GB Kingston DDR3@1600Mhz
dafge
Member
_
3. marraskuuta 2005 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja minä haluaisin tietää miten saan digisovittimen kytkettyä TV-korttiin, itse en ole johto-adapteri-viritelmilläni onnistunut.

Anteeksi jos olisi pitänyt laittaa uusi aihe, mutta kaiketi tuo videonauhurin ja digiboxin liittäminen käy samankaltaisesti, vai?
BitLoop
Senior Member
_
3. marraskuuta 2005 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no minä ainakin olen käyttänyt digiboxia sellaisessa tv:ssä jossa ei ole scarttia näin..

eli digiboxista scartti videon perään ja videoista kuva tv:seen sillä pyöreällä antennipiuhalla ^^ ainut huonopuoli vaan on se että pitää olla videot päällä aina jos katsoo digikanavia
stardust
Member
_
3. marraskuuta 2005 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt TV-kortin s-video in-liitäntää saadakseni videoiden tai digiboxin kuvan PC:lle, en antennipiuhaa. S-videokanava päälle. Videossani tai digiboxissani scarttipaikkaan scarttipalikka, josta s-video- ja audiokaapelit sekä OUTPUT-asento nappulaan.
Mainos
_
__
 
_
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2005 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BitLoop Ja dafge: Se millä rf taajuudella (esim: RF38) laitteenne lähettää signaalin on se juttu eli katsotte laitteenne asetuksista mikäse taajuus on ja onko se edes käytössä vai meneekö pelkän rgb, s-video, jne... kautta.
sitten kun se on selvillä niin haette sen vaan manuaalisesti vastaanottimistanne ja säädätte hienosäädöllä kohdalleen.

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > osaako kukaan neuvoa miten saisi videoista kuvan tv-korttiin
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy