User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 11:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > suurin osa kopioiduista dvd:stä ei näy philipsillä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suurin osa kopioiduista DVD:stä ei näy Philipsillä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
jokinen1
Member
_
6. marraskuuta 2005 @ 06:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma on se että yleensä kopioidut dvdt.ei toistu ja tuntuu että pahenee vaan. PHILIPSIN match line HDRW 720(80gt kovo) kun taas tässä halvemmassa mallissa RITECH RJ-420 kaikki toimii ja näkyy kaikki aina...eli onko philipsin laser lukupää säädetty niin just ja just tai mitä sitte onkaan säädetty..muistan vaan aikoinani kun oli sama ongelma cd soittimen kanssa niin kaveri väänti sinne jostain lisää kierroksia (eli alkoi lukemaan paremmin)rupes kuulumaan kaikki cd:T.jos jollain on hyvä keino tai ohje kuinka kotikonstein voin ja mistä ITSE säädellä "ei pelota ;)"niin laittakaa ohjeita.tokihan sen voi huoltoon kiikuttaa siitä ei oo kysymys ! ja olen huomannut että PHILIPS ja NOKIA ovat aikas surkeita laitteita.Vimpat joita itse ostan, aina on jotain vikaa ;)

jokinen1
Quattro
Member

3 tuotearviota
_
7. marraskuuta 2005 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Philipsin tallentavista on mennyt aika monesta lukupää pasaksi.

Icom IC-R75 + Perseus SDR
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > suurin osa kopioiduista dvd:stä ei näy philipsillä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy