User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 00:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mikä hitto mun konetta vaivaa??!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MIkä hitto mun konetta vaivaa??!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pirk
Suspended due to non-functional email address
_
6. marraskuuta 2005 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mul on jo ainakin 100 kertaa menny hermot mun koneen kaa! Siis mul on semmote ongelma että:

Kun mä jätän koneen päälle imutuksen ajaksi ja oon päivän tai kaks pois sen luota, niin sikku mä palaan koneen ääreen niin se on menny ihan jumiin. Ensinäkin, abc on stopannu kaikki imutukset, alt+ctrl+del ei toimi, tulee vaan joku ihmeen ilmotus,tyyliin: "virhe tehtävässä (000xx784597933)tehtänä ei onnistu." Sitten mikään ohjelma ei aukee, tulee vaan erilaisia ilmotuksia jostain win23 sovellusvirheistä tai että "sovellus tai dll. c:\prgrams files\se ja se\... ei ole kelvollinen windows NT -vedos".
Sitten mä vaan boottaan koneen uudelleen ja kaikki on sen jälkeen normisti.

Mikä siis voisi olla vikana?
kaiken maailman virus tutkat oon käyny läpi ja muut jöötit...

dfwta
Senior Member
_
6. marraskuuta 2005 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerro ihan tarkasti mitä ilmoituksia antaa niin helpompi auttaa.
Senior Member
_
6. marraskuuta 2005 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahtaisko olla prosesseja ajastettuna jotka käynnistyvät kun kone on toiminut tietyn verran. Mitä enemmän se sit on ollu pääl niin sitä alkaa tökkimään.

pirk
_
7. marraskuuta 2005 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No en mä kyll mitään prosessien ajastuksia oo laittanu..
Tommosia ilmptuksia se ny esim. antaa:

winamp.exe-vedos ei kelpaa
Sovellus tai DLL C:\Program Files\Winamp\Plugins\gen_ff.All ei ole kelvollinen Windows NT - vedos. Tarkista tämä asennuslevykkeeltä.

ja:

Sovellusvirhe
Sovelluksen alustus epäonnistui(0xc000012d)
Lopeta sovellus painamalla ok.

Tommosia se ny esim pukkaa. Ja siis mitkään sovellukset ei mee päälle, ei netti ei winamp, ei abc, ei DC++, ei Ad-Aware, EI MIKÄÄN.
myöskään siis alt+crtl+del ei toimi.

Mikä kumma tässä on vikana?
Senior Member
_
7. marraskuuta 2005 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko skannannu ettei mitään viruksia tai muita örkkejä olis tullu koneelles..ja kannattaa koittaa asentaa winamppi uusiks jos se heittää virheilmotuksii

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
Faeryan
_
7. marraskuuta 2005 @ 21:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisit kokeilla skannata muistisi memtest86 -ohjelmalla. Tuo ei kyllä näytä rautapuolen errorilta, mutta se saattaa aiheuttaa tuollaisia.

Voisit myös kokeilla poistaa DirectX -ajurit, tai ainakin vaihtaa reippaasti vanhempiin, ja katsoa mitä se tekee. Noilla DirectX:llä kun tuntuu olevan häikkää aina vähän väliä.

AsRock939-DualSata2 | AMD Athlon64 X2 3800+ | GeForce 9800 GT | 2,5Gt DDR | Samsung HD160JJ | Logitech G15 | Samsung 226BW | Razer Diamondback
Mainos
_
__

_
Saukkoo
Newbie
_
8. marraskuuta 2005 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Format c:
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mikä hitto mun konetta vaivaa??!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy