mp3+cue, miten poltetaan?
|
|
oop
Newbie
|
7. marraskuuta 2005 @ 07:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli löytyy pitkä 90 megan mp3 ja cue-tiedosto, jossa eriteltynä biisien nimet, alkamis- ja loppumiskohdat. mp3:sessa on n. 40 biisiä jotka jatkuvat suoraan toisistaan ilman taukoja, niin kuin pitääkin. Millä ohjelmalla tämän voisi polttaa, kun nero ei ainakaan ymmärrä kyseistä cue:ta.
|
AfterDawn Addict
|
7. marraskuuta 2005 @ 07:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkoitat varmaan 90 minuutin? Oletko yrittänyt polttaa sitä imagena? Pitäis onnistua.
|
oop
Newbie
|
7. marraskuuta 2005 @ 08:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei, vaan 90 Megaa. Kesto noin 60 minuuttia. Imagena-poltto ei onnistu nerolla, kun Nero ei ymmärrä kyseistä cue-tiedostoa, joka on tehty mp3directcut ohjelmalla. Olen kuullut että Blindwritella pystyy polttamaan ton, mutta ilman cd-textejä. Itse en ole vielä kokeillut muuta kuin neroa. Aion vielä kokeilla tuota Blindwritea.
|
ma-za
Member
|
7. marraskuuta 2005 @ 08:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Yhdellä foorumilla kehotettiin käyttämään Feurio CD Writeriä tollasten polttamiseen. Koitapa sillä.
Myös Exact Audio Copyllä (http://www.exactaudiocopy.de/) pitäis onnistua.
Tools -> Write CD, raahaa cuesheet ikkunaan ja polta.
Edit: Lisätty EAC
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. marraskuuta 2005 @ 08:24
|
Member
|
7. marraskuuta 2005 @ 08:14 |
Linkki tähän viestiin
|
aukeeko se daemon toolssilla?
jos aukee niin kopio koko levy:lähdeasema daemon toolssin virtuaaliasema,ja kohdeasema polttava.
|
oop
Newbie
|
7. marraskuuta 2005 @ 08:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos kysymästä, tuli itsellenikin miltei ensimmäisenä mieleen, mutta eipäs pelittänyt daemonilla.
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
7. marraskuuta 2005 @ 09:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: kun Nero ei ymmärrä kyseistä cue-tiedostoa
Nero on joo aika tarkka muistaakseni siitä, että tiedosto on lainausmerkeissä, eli siis vaikka File-rivi näin:
FILE "TrancEtc06.wav" WAVE
PS. Kokeilin nyt Nero 7:lla, eikä se kyllä vaatinutkaan mitään lainausmerkkejä. Mutta jos polttelet 6:lla, niin kannattaa kokeilla ainakin :-)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. marraskuuta 2005 @ 09:10
|
Mainos
|
|
|
oop
Newbie
|
7. marraskuuta 2005 @ 11:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo Exact Audio Copy näytti olevan juuri kyseistä tapausta varten kehitelty poltto-ohjelma. Feurio! CD Writerista en löytänyt mahdollisuutta ladata cue-tiedostoa, mutta siinä pystyi itse säätämään raita-tiedot pitkään mp3:seen. Kiitoksia ma-zalle vinkistä.
Itse asiassa sain kaiken toimimaan kyllä nero:llakin (versio 6):
Jos tällaisen cue-tiedoston avaa nerolla, vaikuttaa siltä kuin Nero kämähtäisi. Ikkuna muuttuu kokonaan harmaaksi ja tehtävien hallinnassa lukee Nero: ei vastaa. Siinä kun odottelin 5-10 minuuttia, niin Nero oli valmis polttamaan. Eli vähän aikaa kestää nerolla tulkita tämmönen tiedosto.
Kiitos kaikille neuvoista.
|