User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 02:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ hubit ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dc++ hubit ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Porvoo73
Suspended due to non-functional email address
_
8. marraskuuta 2005 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kädetön tarvitsisi taasen apua. Yritän ladata DC++ tavaraa mutta jostain syystä se ei anna hubeja esiin. Vielä viime viikolla tämä toimi erinomaisesti. Poistin DC++ ja installoin sen takaisin mutta ei pelitä. Onko vika DC++ vai mistä kannattaisi alkaa etsimään vikaa. Kiitos jo etukäteen asiallisille vastauksille!
pkaksp
Moderator
_
8. marraskuuta 2005 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis millä tavalla ei hubit tule esiin? Ei tule public listiä vai eikö yhdistä millekkään hubille?

Paransin otsikkoa.
Porvoo73
_
8. marraskuuta 2005 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kun avaan DC++ se antaa kaksi listaa joissa hubeja on ja kun menen Configured public hub listalle ja valitsen sieltä jommankumman urleista ja refreshaan iin se ei tuo mitään hubeja esille (tietenkin näitä toimia ennen olen luonut yhteyden). Näin olen aikaisemmin toiminut ja homma on pelittänyt kuin elokuvissa mutta nyt jostain syystä se ei siis tuo hubeja esille?
pkaksp
Moderator
_
8. marraskuuta 2005 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä lista on jostain syystä pois käytöstä tai jotain. Kokeile tuolta ettiä uusia listoja/hubeja: http://www.hublist.org/ (eikä tuokaan sivu aina toimi)
Decro
Newbie
_
9. marraskuuta 2005 @ 05:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla aika sama ongelma. Ennen tämä toimi moitteettomasti, mutta nyt kun yritän ReFreshaa Hublistiä niin se antaa vain: "Download Failed: Connection refused by target machine". Että semmosta.

Saattaa toki olla, että serverit ovat kaatuneet tai jotain... Kun nyt vähän lukaisin tuota toista aihetta.

...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. marraskuuta 2005 @ 05:30

Member
_
9. marraskuuta 2005 @ 07:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilkaa vaikka tätä listaa:
http://dreamland.gotdns.org/PublicHubList.config.bz2

ja laittakaa niitä hubeja sinne suosikkeihin niin ei haittaa vaikka lista ei aina toimisikaan kun on kuitenkin hubien osoitteita tallessa...
mutantti
_
9. marraskuuta 2005 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on sama juttu ei tuu hubeja näkyville. latasin ton listan mut mihin mun pitää laittaa se ku oon ladannu sen?

oeeeeeee
tsegezu
Suspended permanently
_
9. marraskuuta 2005 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama juttu.. Hubit ei toimi!

12345

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. marraskuuta 2005 @ 11:14

mutantti
_
9. marraskuuta 2005 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikäköhän helvetti siinä on? en oo mikään nörtti osaan tsägäl hakee sillä mut ku tulee jotain vikaa oon ihan ulkona

oeeeeeee
tsegezu
Suspended permanently
_
9. marraskuuta 2005 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dc:n omalle sivulle ei ees päässyt.. Varmaan kaatunut koko järjestelmä..

12345
mutantti
_
9. marraskuuta 2005 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei päässy joo kokeilin kans

oeeeeeee
tsegezu
Suspended permanently
_
9. marraskuuta 2005 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.hublist.org/ eikä pääse sinne... no huh huh..

12345
mutantti
_
9. marraskuuta 2005 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin toikaan ei toimi. oon nyt yrittäny koko päivän korjata sitä kohta lentää kone ikkunasta

oeeeeeee
Senior Member
_
9. marraskuuta 2005 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän juu tuntuu olevan dc pois tolaltaan mutta eiköhän se pian saada kuntoo :)

Member

3 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2005 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tässä parin ketjun hubilistat että pääsee edes jonnekki, jos ei ole muistanut favittaa mitää hubia. Noitahan saa toki kun Google:ttaa. Itse tosin en suosi ketjuja mutta tässä silti näitä:

Suomalaisia:

Finx
http://forum.finx.org/viewthread.php?tid=66
(selaa ihan alas asti foorumissa)

SFN
http://sfn.kiuas.org/?do=FindHub&haku=Online&hae=1

Ryysyranta
http://koti.mbnet.fi/sherif/ryysyranta/network.php

http://prkl.org/ | En ole puolesta, enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. marraskuuta 2005 @ 12:33

Vilkkula
Newbie
_
9. marraskuuta 2005 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä on vähän tyhmä kysymys, muutta kun olen ladannut jonkin hubilistan niin miten saan sen sinne DC:seen
Member
_
9. marraskuuta 2005 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
public hubs-ikkunassa on configure-näppäin josta klikkaat ja sinne kopioit sen listan osoitteen ja add ja ok... ja sitten vaan refresh

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. marraskuuta 2005 @ 13:56

Vilkkula
Newbie
_
9. marraskuuta 2005 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, mutta se vaan lataa sitä hubilistaa loputtomiin....
MechaMan
_
9. marraskuuta 2005 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nonii, moro vaan kaikille.

Tossa vaan tiedoks , jos ette tiedä, että hublist.org:in hubilista on down päivityksen takia ja tulee jonkin ajan päästä takaisin online.

Noin vaan tieoks ;)
limetti
_
9. marraskuuta 2005 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt ne toimii taas!!!
mutantti
_
9. marraskuuta 2005 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toimii taas. en tehny mitää. saanu vissiin liika rasitusta halus levätä vähän aikaa :)

oeeeeeee
teemu80
Junior Member
_
9. marraskuuta 2005 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää hubilista "http://dreamland.gotdns.org/PublicHubList.config.bz2" näyttää enemmän hubeja kuin hublist.org:n hubilista. Paljon hubeja missä en oo koskaan vieraillu, mut ku yritän sisään, ni lukee vaan disconnected ja/tai ohjaa jollekin tosi pienelle hubille. Mitään keinoa päästä niille????
Vilkkula
Newbie
_
10. marraskuuta 2005 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla vaan ei toimi vieläkään. Edelleen tulee tuo "connecting refused by target machine"
tsegezu
Suspended permanently
_
10. marraskuuta 2005 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimii toimii.. onko oikea osoite..?

12345
Mainos
_
__

_
Porvoo73
_
11. marraskuuta 2005 @ 04:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jo vain taas pelittää ja eikun rokkaamaan!

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ hubit ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy