User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 23:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > luotettava editointiohjelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Luotettava editointiohjelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jamppiz
Newbie
_
9. marraskuuta 2005 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuollainen hakusessa.
Olen aloittanut editointitouhuilut Pinnaclen (9+) version kanssa, mutta ongelmia on jatkuvasti.

Nyt olisi hyödyllistä lukea, mitä sellaista editointiohjelmaa suosittelisit, joka olisi luotettava ja mahdollisimman "harmiton".

Pidän kyllä Pinnaclen helppokäyttöisyydestä ja idioottivarmasta, askel-askeleelta etenevästä videon käsittelytavasta, mutta noita ominaisuuksia tärkeämpänä pidän toimintavarmuutta.
Tarkoituksenani on editoida omia miniDV -pätkiä DVDlle.
Erilaiset mukavat siirtymät, DVD-valikoiden luonnit ja taustamusiikin lisäykset ym. katsoisin eduksi.

Myös analogisten videoiden muuttaminen DVDlle olisi käyttökelpoinen.

Siis mitä suosittelisit?

...Eikä ohjelman välttämättä tarvitse olla mikään halpis-ohjelma.
Ajan kuluttaminen turhanpäiväiseen onnistuu-ei onnistu -touhuiluun ei enää kiinnosta!

Tuollaisen välttämisestä olen valmis maksamaan.

Kiits.
n_r
Senior Member
_
9. marraskuuta 2005 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EDIT: Tuli kahtena

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. marraskuuta 2005 @ 09:56

n_r
Senior Member
_
9. marraskuuta 2005 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelen Sonyn Vegas perhettä, joko halpis mallia Sony Vegas Movie Studio tai sitten enemmällä pätäkällä ihan Vegas 6.

Tuolla Movie Studiolla pääsee jo todella pitkälle kotivideoiden ja jopa "kaupallisten" tuotostenkin saralla. Ja Vegas on tunnetusti ollut luotettava ja jopa yllättävän "pieni kokoinen" verrattuna vaikkapa Premiere Prohon.

Suosittelen lämpimästi tutustumista. Vegasin mukana on ohjekirja joka kertoo kaiken oleellisen editoinnista ko. softalla ja muutenkin softa on todella yksinkertainen kun vähänkin ajattelee mitä on tekemässä. Eli kutsuisin sitä loogiseksi. Itse tein ensimmäisen editoinnin koskematta ohjekirjaan, mutta nälän kasvettua oli pakko tarttua siihen :-D

EDIT: Movie Studiossa tulee DVD authorointi softa vakiona, mutta Vegasiin on ostettava joko erikseen tai sitten bundlena. Itse tosin käytän DVDLab PROta authorointiin.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > luotettava editointiohjelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy