User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > botti ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Botti ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
anikahei
Suspended due to non-functional email address
_
22. huhtikuuta 2002 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän on vikana, kun tässä eräänä kauniina aamuna bottini levis. Yritän käynnistää sitä, niin se vaan herjaa laittomasta toiminnosta ja sulkee itsensä. Oon asentanut donkeyn ja botin uudelleen ja ei auttanut. Versio 1.21, onko uudempia ?
Janmppa
Suspended due to non-functional email address
_
22. huhtikuuta 2002 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma täällä. Mulla on suomenkielinen sekä eng. mutta molemmat heittää virheilmotuksen kehiin?? Ajattelin ensin, että se johtuu Norttonin palomuurista kun sen asensin mutta ei...
hazuu
Inactive
_
22. huhtikuuta 2002 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama homma, mikä voisi olla syynä vai onko botin käyttö jotenkin estetty !!
myg_one
Newbie
_
22. huhtikuuta 2002 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Botti lopetti toimintansa
k guys. We've had it!

Do NOT spawn/open anymore threads about the bot, and it's malfunction! - We are aware of the
fact that it doesn't work. and we really don't care about it!

Just to make it clear, here's what's wrong with the bot!

It causes unnecessary server traffic - When doing a global search, it extends your
search to all the servers, which causes so much unnessecary UDP traffic that the servers are crashing and unreachable.

The only good thing about the bot is the server updating....
(copyed from shar..)
nettiatte
Inactive
_
7. toukokuuta 2002 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Botti on taas näköjään toiminnassa, tosin onkohan siitä mitään hyötyä? Ei se ainakaan mulla download nopeutta lisää...
victrox
Junior Member
_
2. kesäkuuta 2002 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa äsken kaívoin botin taas esille kun alko ottaa päähän kun downit oli 1-3kt/s luokkaaa... Nyt kun tuo tuossa pyörii niin heti alkoi tulla 20-30kt/s paikkeilla :)
Että en sitten tiedä kuinka kannattavaa tämä on pidemmällä tähtäyksellä.
ykidude
Member
_
3. kesäkuuta 2002 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitoit ilmeisesti uuden EdonkeyBot Liten? Etkä serverit-tappavaa kräkättyä vanhaa bottia?!?!
Aceman87
Junior Member
_
5. kesäkuuta 2002 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo no mul on uus lite ja uusittu maksullinen PRO botti josta on bugit korjattu mutta mä en saa kumpaakaan pysymään pystyssä 2:ta sekunttia kauempaa. Mä luulen että mun XP:llä on vaikutusta asiaan mutta kun ei oo kertaakaan aikasemmin tullut kokeiltua mitään botteja niin en tiedä mitä pitäis tehdä...
Noh arvostaisin jos joku "vanha" ja viisas voisi auttaa mutta kyllä mä jotenkuten ilmankin bottia selviän. Kiitos =)
Mainos
_
__

_
Aceman87
Junior Member
_
5. kesäkuuta 2002 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori oikeastaan mulla on siitä PRO versiosta vaan asennus mutta sekin tilttaa melkeen heti ja ehtii luoda vain ROBOT.ini tiedoston...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > botti ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy