User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 13:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > mistä psphen lisäosia ja softaa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mistä psphen lisäosia ja softaa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
usd
Newbie
_
14. marraskuuta 2005 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä on paras paikka mistä saa psphen lisäosia ja softaa kiinni itte haluisin käsipidikkeet tuohon kädet väsyy 6 tunnin pelaamisestakin :D ja kyllä se jo 2h alkaa tuntua putkeen :D mut tosiaan joku osote ois kiva josta sais halvalla tääl mun mielestä oli joku osote mut en mä löytäny ku etin niin kysyn nyt sit näin kaikilta niin saan sen nopeammin :)

AMD semtron 2800+,DDR rammii 1024mb,kovot 1x200g ja 1x60g,Radeon 9600xt 256mb että tällänen raato mulla :D

sony psp konsoli ja muutama peli
pkaksp
Moderator
_
9. joulukuuta 2005 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muokkasin otsikkoa paremmaksi ja siirsin viestin paremmalle alueelle. Seuraavalla kerralla enemmän panostusta näihin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > mistä psphen lisäosia ja softaa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy