User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 20.8.2025 / 10:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vhs-dvd vob yli 2gt
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
vhs-dvd vob yli 2Gt
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hosseli
Member
_
14. marraskuuta 2005 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin törmääsin sellaiseen onkelmaan kun vedin 2 lastenleffa koneelle ja tein TMPGEnc DVD Authorilla menut ja leikkasin alku ja lopputekstit pois. Sen jälkeen pakkasin DVDShrink -illä vähän että ne mahtuis 4,7 Gb dvd-lle. Mutta se teki yhden vobin ja se on isompi kuin 2Gb ja nero ilmoittaa että:
Tiedosto "VTS_01_1.VOB" on suurempi kuin 2Gt ja eikä sitä tämän vuoksivoida tallentaa ISO-tiedostojärjestelmään. Käytä UDF-tiedostojärjestelmää näin isojen tiedostojen kirjoittamiseen. Tämä voidaan tehdä valitsemalla toisenlainen kokoelmatyyppi.
Mistä ja mitä mun pitää tehdä että se onnistuis. Olen yrittäny kaikenlaisia vaihtoehtoja mut aina sama juttu (tai sit on jääny 2silmän väliin).
Staff Member

32 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2005 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso että DVDshrink:issä Output files välilehden alta on ruksittu
Split VOB files into 1GB size chunks kohta (löytyy Edit -> Preferences alta).
hosseli
Member
_
14. marraskuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti Agent! Tota mä ihmettelinki kun tein uudestaan niin ne oli gigan kokoiset mutta dvd-shrinkin jälkeen ne oli yli 2gigaa. Ehkä olisin tajunu itse kun tiesin että vika on jossain shrinkin asetuksis, mutta kiitos kuiteski.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vhs-dvd vob yli 2gt

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy