Divix-elokuvalle sopiva playeri ???
|
|
arves
Member
|
5. maaliskuuta 2003 @ 14:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Ongelma on vanha ja vaikka kolusinkin läpi vanhat keskustelut, en löytänyt ratkaisua ongelmaani.
Minulla on elokuva, formaattia dvdrip divx5.
Olen ladannut koneelleni tuon Divx codecin bundle 5.0 ja sen mukanahan tulee soitin divx player alpha 2.0 - ja tällä soittimella tuo elokuva näkyy - tosin tuntuu liikkuvan melko hitaasti. Media Playerilla kuva on pelkkää "pikelssimössöä".
Noh.. sitten olen ladannut vobsubit ja virtualdubit ajatuksena saada sitten tekstit näkymään tuolla divx palyer alpha 2.0 (se kun ei automaattisesti esim. avaa divix400 jolla nuo tekstit näppärästi hakisi). Mitenkä nuo tekstit pitää asettaa, jotta ne saisi rullaamaan tuon soittimen kanssa - vai löytyykö vallan sellaista divix soitinta jolla tuo divx5.0 leffani näkyisi ja joka automaattisesti hakisi subitkin? Olen kokeillut useaa divix-soitinta ja jokainen näyttää leffan tuona "pikkelimössönä" - tulin tulokseen että ainut mahdollisuus on tuo alpha 2.0.
osaisiko joku nyt hieman avittaa? Ja please.. laittakaa vaikka linkki aikaisempaan keskusteluun, jossa ratkaisu löytyy - älkääkä todetko "käytä hae-nappulaa paremmin blondi" =).
|
Tuppu
Junior Member
|
5. maaliskuuta 2003 @ 14:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse en ole saanut tekstejä näkymää dixplayer alpha:lla. Käytän mediaplayeria, ffdshow, ac3 filters ja vob sub:ia. Hyvin on kaikki divx:t näkyny.
|
arves
Member
|
5. maaliskuuta 2003 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla tuo ffdshow jumittaa koneen totaalisesti, eli minun pitäisi löytää joku toinen ratkaisu ongelmaani. =)
|
dvdfreak
Newbie
|
5. maaliskuuta 2003 @ 14:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla oli Nimo codec pack ja sillä alussa leffoja kattelin, nykyään on FFDshow ja
Divx Bundle ja BsPlayerilla on leffat hyvin näkynyt. Ja jos jossain leffoissa on ongelmia ollut niin olen ajanut leffan Virtual Dupista läpi ja viimeistään silloin on pelittänyt?!
|
arves
Member
|
6. maaliskuuta 2003 @ 02:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä tarkoittaa "vetänyt läpi VirtualDubista" - miten se teknisesti tapahtuu?
|
dvdfreak
Newbie
|
6. maaliskuuta 2003 @ 11:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkoitin sillä ihan vain sitä että käynnistät Virtual Dubin ja sieltä valitset että Open Video File ja sitten valitset halutun leffapätkän ja VirtualDub lähtee heti korjailemaan Tiedostoa jos siinä jotain häikkää on. Kun se on lopettanut sen leffan läpikäymisen, valitset vain valikosta että save as avi ja itse ainakin olen aina tallentanut suoraan sen vanhan tiedoston päälle. Eli uusi versio on korvannut vanhan. Toivottavasti tosta on jottain hyötyä??
Ittelläni ainakin kun välillä on tullut joitain leffapätikiä mitkä ei ole heti toiminut, eli on tullut jotain virhe ilmoituksia kun on yrittäny leffaa kattoa mut sen jälkeen on kummasti lähteny toiminaam. :)
|
cronos
Senior Member
|
13. maaliskuuta 2003 @ 09:21 |
Linkki tähän viestiin
|
bs player pitäis pyörittää kaikki divx:ät tekstien kanssa ffdshow & divx codecit pitää olla koneella, mulla ainakin toimii
|
aamupala
Inactive
|
28. maaliskuuta 2003 @ 17:08 |
Linkki tähän viestiin
|
niin voiko siihen divx alpha playeriin saada tekstejä, millään tavalla? koska ei toimi videot muilla ohjelmilla.. alkaa kiehumaan!
PISTE!::::::::::::::::::::::::::
|
Tuppu
Junior Member
|
31. maaliskuuta 2003 @ 09:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Ilmeisesti siihen ei saa tekstityksiä. Kokeile mediaplayer 6.4. Mulla oli kans yksi leffa joka ei suostunut näkymään muuta kuin divx-playerilla. Käytin aiemmin mediaplayer 8.0 ja sillä oli monia erilaisia ongelmia (mm. jotkut leffat eivät suostuneet pyörimään vaikka teki mitä, nykimis ongelmaa, ym.), mutta 6.4:lla ei ole ollut mitään ongelmia jos vain codekit ovat kunnossa.
|
viritual
Suspended due to non-functional email address
|
2. huhtikuuta 2003 @ 10:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Käynnistät Virtual Dubin ja sieltä valitset että Open Video File ja sitten valitset halutun leffapätkän ja VirtualDub lähtee heti korjailemaan Tiedostoa jos siinä jotain häikkää on. Kun se on lopettanut sen leffan läpikäymisen, valitset vain valikosta että save as avi ja itse ainakin olen aina tallentanut suoraan sen vanhan tiedoston päälle. Eli uusi versio on korvannut vanhan.Quote:
Kysymys: heikentääkö tuo videon laatua mitenkään? Eli voinko värkätä VirtualDubilla samaa pätkää leffasta ja tallennella niin monesti kuin lystää ja kuva pysyy yhtä hyvänä ?
|
Mainos
|
|
|
migge77
Member
|
3. huhtikuuta 2003 @ 05:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Kysymys: heikentääkö tuo videon laatua mitenkään? Eli voinko värkätä VirtualDubilla samaa pätkää leffasta ja tallennella niin monesti kuin lystää ja kuva pysyy yhtä hyvänä ?
Jos laitat videolle ja audiolle "Direct stream copy":n päälle, laatu ei muutu miksikään.
Quote: ja itse ainakin olen aina tallentanut suoraan sen vanhan tiedoston päälle.
Mun muistaakseni VD ei anna tallentaa samalle nimelle, kun tiedosto on ikään kuin auki.
|