User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 07:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > voiko viiruksia tulla bluetoothin kautta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Voiko viiruksia tulla bluetoothin kautta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

4 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2005 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kuullut semmoisesta mutta onko se totta että bluetooth levittää viruksia päinvastoin kuin infrapuna?

Rusi
Member

1 tuotearvio
_
15. marraskuuta 2005 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mun kännys on joku kumma virus,kaverit sanoo että mä lähetän niille jtn MMS viestejä,ainaki lähetän niille jonkun muun esim "moi"ni se virus tunkee sen mukaan MMS viestei!WTF!!!Enkä mä lähetä mitään,ja saldo nousee aina niitte myötä!Mitä voin tehä vastatkaa nopee tai oon koht tiel kerjäämässä!!! ;(;(;(
Helpostikin, mut yleensä sun pitää hyväksyä se tiedosto/virus ensiksi et ei se ihan noin vaan tuu. Tai jos asentelet jotain ohjelmia mitkä ei välttämättä ookkaan "aitoja" ohjelmia ni niissä saattaa ollakkin pöpöjä..

-Rusi
snb
Junior Member
_
16. marraskuuta 2005 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

...Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...
alineba
Suspended due to non-functional email address
_
17. marraskuuta 2005 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sehän on niissä bluetooth viruksissa olennaista jos puhelinta pitää jatkuvasti bluetooth päällä eli siellä asetuksissahan sellanen ainakin nokialaisissa on.. silloinhan se hyväksyy heti tulevan bt-yhteyden..
vähä sama asia kuin kävelisi perjantai-iltana espalla heilutellen nippua 500 euron seteleitä..

P4 2.8ghz, 1,2GB memory, geforce FX 5600 256 VIVO....
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
17. marraskuuta 2005 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oleellista kai on se, että BT toimii 10 metrin säteellä ja IR vaatii tarkan kohdistamisen, jolloin IR:llä "vahingossa" otetut yhteydet ovat käytännössä mahdottomia.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
17. marraskuuta 2005 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toistaiseksi virukset ei asenna itseään (onneksi) ilman käyttäjän suostumusta, joten jos et mene asentamaan mitään tiedostoa/ohjelmaa mitä et tunnista niin hätää ei ole. siis vielä. mutta ei sitä bluetoothia kannata turhaan auki roikuttaa ellei sille ole käyttöä.
Ihan tuttua toimintaa win käyttiksen ympäriltä.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > voiko viiruksia tulla bluetoothin kautta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy