User Käyttäjä Salasana  

tiistai 15.7.2025 / 02:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > joku salaus a-linkin wlan-poksiin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Joku salaus A-linkin WLAN-poksiin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Erkkimon
Senior Member
_
17. marraskuuta 2005 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jou, eli vähän vaikeaa kategorisoida tätä probleemaa, mutta kai tää softapuolen probleema sitte on, kun en osaa käyttää ton poksin softaa. Eli mulla on tollanen A-linkin WLAN-poksi, jossa ei siis ole salausta. Jotenkin tahtoisin siihen sellasen saada, ja täältä mun kortin päästä se salattuun verkkoon kirjautuminen kyllä toimii oikein hyvin RaConfig2500:lla, mutta en vaan osaa laittaa mitään salausta päälle tuolta poksin puolelta.

Oikeastaan tässä tapauksessa mikä tahansa suojaus kelpaa, mutta WPA:ta lähinnä olen googlaillut ja etsinyt. Eli olisin hyvin isosti kiitollinen jos joku löytää hyvät onlinedokkarit/howton A-linkille || kertoisi miten suojaus laitetaan päälle. Kiitos!

<?php
if ($apu) {echo 'Kiitos!'; } else {echo 'Yäääääääääh'; }
?>

/Erkkimon

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
Staff Member

32 tuotearviota
_
17. marraskuuta 2005 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tuo A-link:in boksi mikä mallinumero?
Erkkimon
Senior Member
_
17. marraskuuta 2005 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm, näin äkkiseltään löydän vaan, että toi ois joku SOHO router. Mie yritän löytää jostain sen poksin, jossa toi poksi tuli. :) Todennäkösesti pikkubroidi on jo syöny sen tai jotain muuta yhtä älykästä.

/Erkkimon

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Erkkimon
Senior Member
_
17. marraskuuta 2005 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jou, nyt löyty. WL54AP.

Eli hyviä uutisia: Löysin sen pahvilaatikon, missä toi poksi tuli.
Huonoja uutisia: Sillä aikaa kun olin ettimässä laatikkoa meni yhteydet, eli koko poksi meni jossain määrin paskaksi sillä aikaa. Nyt vaikuttais siltä, että se käynnistyy viiden sekuntin välein uudelleen. Eli se vilkuttaa valoja käynnistymisen merkiksi, sitte valot himmenee ja sitte sammuu kokonaan, ja sitte ne taas vilkkuu käynnistymisen merkiksi. Roudasin tän koneen nyt tähän parin metrin päähän et pääsin tänne. Voi haulikon ripuli oikeeisti!

En saa tohon yhteyttä ees lanipiuhalla, dhcpcd ei lähe vökkimään eikä itse asetettu IP:kään pelaa. Noh, varmaan mun pitäis jostain keksiä, että monta kertaa tota reset-nappia pitää painaa että se menee tehdasasetuksille. Noi turkasen vammaset manuskat, jotka tuli poksin mukana, kertoo tyyliin että "tämä on virtajohto ja se laitetaan seinään, jotta laitteeseen saadaan virtsaa" jne, joten eihän siinä kerrota, että miten vikatilanteessa toimitaan.

Noh, olihan mun pakko johonkin avautua ja purkaa tuskaani, kun on muutenkin kiire. ;<

/Erkkimon

Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2005 @ 05:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joissakin bokseissa sitä Reset nappia pitää pitää pohjassa muutaman sekunnin että boksi resetoituu.
Tuohon boksiin on myös Firmware päivitys, tiedä sitten saako sitä ajettua jos boksi ei toimi ollenkaan.
Kumminkin tuon manuaalin mukaan purkin Wireless välilehdeltä löytyy Security Settings kohta josta pääsee ottaamaan salaukset käyttöön (WEP kohta näkyy ainakin manuaalissa).
ftp://ftp.a-link.com/wl54ap/FullManual.pdf
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > joku salaus a-linkin wlan-poksiin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy