User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 15:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > f-secure palomuuriasetukset kotiverkkoa varten
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
F-Secure Palomuuriasetukset kotiverkkoa varten
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
heikki71
Senior Member
_
17. marraskuuta 2005 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuvassa olevat ip-osoitteet on minun koneiden sisäiset ip:t, sinulla voi olla joku muu.
Koneen sisäverkon ip:n saat:

Käynnistä -> Suorita -> cmd -> ipconfig/all

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2005 @ 15:57

TPFIN
Member
_
12. tammikuuta 2006 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tartteeks toi tehä molempii koneisii

"They can take our CD-keys but they can never take our freedom!"
heikki71
Senior Member
_
12. tammikuuta 2006 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä, molempiin koneisiin. Lisäisin vielä, ettei palomuuri saa olla korkealla tasolla vaan normaali suojaus päällä.
Melonipuu
Member

4 tuotearviota
_
1. maaliskuuta 2006 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitäisikö sallittuihin IP-osoitteisiin pistää vielä sen boksin osoite? Eli ainakin zyxelin tapauksessa 192.168.1.1 ?

Aasit aaseja hökkii
pkaksp
Moderator
_
1. maaliskuuta 2006 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tarvitse.
J4H0
Suspended due to non-functional email address
_
1. maaliskuuta 2006 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Buffalon G54S langaton reititin johon on liitetty pöytäkone kaapelilla ja läppäri WLAN:lla. Molemmissa on F-Secure 6.00. Ohjeilla sain pingiin vastauksen molemmmista koneista, mutta WinXP:n verkkoympäristö ei löydä koneita. Läppärissä tulee näkyviin se itse. Olen ymmällä??

- JAH -
Mainos
_
__

_
Pekek78
Member
_
19. toukokuuta 2008 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä lähde toimimaan näilläkään ohjeilla ku eroavaisuuksia löytyy. Pöytäkoneessa Win XP Pro + F-Secure Anti-Virus Client Security 6.03 ja läppärissä Vista Ultimate + F-Secure Anti-Virus Client Security 7.01. Noita IP-osoitteita on useita, mm. Aliverkon peite, Oletusyhdyskäytävä,eri palvelimet, IPv4......jne jne. Mistä mä tiedän mitkä tonne pitää laittaa? Lisäksi tuossa 7.01 versiossa on vähän erilainen tuo osoitteiden laittaminen...Osaako joku neuvoa?

Kannettavana ASUS N43SN + Logitech® diNovo Edge?
Kotikoneena AMD Phenom II X4 / AsRock 890GX Extreme3 / A-Data 2x2GB DDR3 / Samsung 1TB SpinPoint F3 / Samsung Bluray Combo / D-Link DWA-547 Wireless N PCI draft-802.11n / Corsair 550W 550VXEU ATX V2.2 / Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2 / Fractal Design Define R3 Arctic White / BenQ G2400WT 24" / Logitech® Cordless Desktop® MX? 5500 Revolution / Logitech® Z523...
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > f-secure palomuuriasetukset kotiverkkoa varten

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy