User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 20.8.2025 / 08:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mp3 tiedostot dvd-levylle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MP3 tiedostot DVD-Levylle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eknyman
Junior Member
_
18. marraskuuta 2005 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen yrittänyt polttaa mp3 tiedostoja dvd levylle nerolla tarkotuksena että kuuntelisin niitä normaalilla dvd soittimella mikä tukee mp3 muotoa. Tämä ei kuitenkaan onnistu jostain syystä tai siis dvd soitin ei tätä ymmärrä. Eli ensin valitsin nerosta dvd-rom(iso) ja sitten siirsin mp3 kansioita poltettavaksi. Teinkö tässä jotain väärin vai mikä on vialla?
Staff Member

32 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2005 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki DVD soittimet eivät osaa soittaa MP3 tiedostoja DVD levyltä vaikka CD levyltä niitä osaavatkin soittaa.
http://www.videohelp.com/dvdplayers
tuolta voi katsella jos omasta soittimesta löytyisi tarkempia tietoja.
DeLaRocha
Member
_
18. marraskuuta 2005 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite olen polttanut mp3-tiedostoja DVD-levylle. Poltto-ohjelmana olen vaan käyttänyt RecordNow nimistä ohjelmaa ja olen tallentanut musiikin DVD:lle kansioina. Näin ne myös on helpompi löytää jos paljon poltat. Ja DVD:n formaatti on muuten mulla ainakin +, mutta en usko sen vaikuttavan asiaan.

Mitä DVD-soittimesi sitten sanoo kun se ei pysty lukemaan tiedostoja?

eknyman
Junior Member
_
19. marraskuuta 2005 @ 04:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se ei ilmota mitään...ruutu on vaan mustana ja koneessa lukee load...mutta mitään ei tapahdu. Dvd:n merkki on United
Mainos
_
__

_
DeLaRocha
Member
_
19. marraskuuta 2005 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kuullut myös semmoista että kaikki DVD-soittimet eivät tue kaikkia DVD-levyjä, mutta en mene allekirjoittamaan.
Quote:
Kaikki DVD soittimet eivät osaa soittaa MP3 tiedostoja DVD levyltä vaikka CD levyltä niitä osaavatkin soittaa.
Saattaapi olla juuri näin kuin Agent_007 sanoi.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mp3 tiedostot dvd-levylle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy