User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 00:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > messenger - en saa toimimaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Messenger - en saa toimimaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ningee
Newbie
_
21. marraskuuta 2005 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis. Meillä on käytössä Messenger 7.0, mutta en pääse kirjautumaan sisälle kotikoneellamme. Kun kirjoitan salasanan ja painan kirajudu sisään, salasana muuttuu, siinä on siis enemmän merkkejä kuin omassani, eikä luonnolisestikaan voi siis olla oma salasanani. Muilla koneilla tätä ongelmaa ei ilmene. Olen poistanut 7.0, asentanut uudelleen, kokeillut myös 7.5, mutta mikään ei toimi. Salasana vain muuttuu. Muilla käyttäjillä ei samaa ongelmaa ole, vika on vain minun käyttäjätunnuksessani ja salasanassa.

Aiemmin tällaista ongelmaa ei ollut, mutta yrittäessäni kirjautua sisään, tuli vain virheikkuna 81000306, välillä 80072efd, voisiko näillä olla jotain yhtetyttä nykytilanteeseen.. Hermot menee kohta kun en tiedä missä vika. Yhteysasetukset on monta kertaa tarkistettu, kuinka vika edes voisi olla niissä, kun olen ainoa jolla ei toimi.. Osaisiko joku auttaa, olisin hyvin kiitollinen!
Staff Member

32 tuotearviota
_
22. marraskuuta 2005 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tools/työkalut -> Options/asetukset ja Accounts/tilit(?) tuolta kokeiltu poistaa tuota omaa tiliä?
Ohjauspaneelin käyttäjätilit/user accounts alta voi tarkistaa ettei omalle käyttätunnukselle ole tallennettu mitään MSN tietoja joita Windows voisi oletuksena tyrkyttää.
Ningee
Newbie
_
22. marraskuuta 2005 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, mun käyttäjätunnuksella ei toimi explorer-nettiselain. Luulen että se vaikuttaa asiaan, eikös mese sitä kautta toimi? Mikähän siinä on, toisella käyttäjätunnuksella explorer kuitenkin toimii.. Kokeilin edellämainittuja tiliasetuksia, ei apua niistäkään..
Staff Member

32 tuotearviota
_
22. marraskuuta 2005 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä se valittaa kun Explorer:ia koittaa käynnistää?
Ningee
Newbie
_
22. marraskuuta 2005 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin. "sivua ei löydy" tms. Aloitussivua olen vaihtanut, tämä ongelma nimenomaan mun käyttiksellä.
Staff Member

32 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2005 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Palomuurista ei ole estetty IE:n liikennettä ja
Proxy ei ole päällä
http://support.mcihispeed.net/mu/500/psc/img/walkthroughs/windows... ?
Mainos
_
__

_
Ningee
Newbie
_
23. marraskuuta 2005 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt toimii! Voi että kun oli pienestä kiinni. Kiitos erittäin paljon avustasi!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > messenger - en saa toimimaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy