User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 14:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > mitä kazaa todellisuudessa jakaa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mitä Kazaa todellisuudessa jakaa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hippi420
Newbie
_
8. maaliskuuta 2003 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itselläni on WLAN yhteys ja Kazaa ollut käytössä varmaan sellaisen vajaan vuoden verran. Yhteyden tarjoaja väittää että koneeltani jaetaan koko ajan runsaasti tiedostoja, siinä määrin että se aiheuttaa haittaa muulle WLAN verkon toiminnalle. Minulla on kuitenkin My Shared Folder hakemistossa vain muutamia tiedostoja joita näkyy imuteltavan sellaiset 2-5 kertaa päivässä. En tämän kuvittelisi hirvittävää tukkeutumista aiheuttavan, joten kysymys kuuluukin että jakaako Kazaa myös sellaisia tiedostoja, jotka ovat muualla kuin kansioissa jotka olen merkinnyt sellaisiksi että niistä saa ladata tiedostoja? Tai jakaako se tiedostoja ilman että niiden latauksesta tulisi mitään tietoa minulle? Jos jakaa, niin onko mahdollista säätää asetuksia sellaisiksi että ei jakaisi? Ja jos ei ole niin auttaako eDonkeyhyn vaihtaminen?
snapsix
Senior Member
_
8. maaliskuuta 2003 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo uploadaaminen ei mene suhteessa downloadaamiseen kaistan jaossa. Ei varmaan mene kovin huti jos arvaan, että WLAN -yhteydessä tuolle uploadaamiselle on varattu vain vähän kaistaa, esim 10-20% siitä, mitä downloadaamiselle. Jos nuo muutamat tiedostosi ovat suuria, ei olisi ihme jos se rasittaisi tuota WLAN-verkkoa niin, että siitä huomautettaisiin. En tunne Wlania kovin hyvin, mutta epäilisin, että ulospäin oleva kaista on rajattu hyvin pieneksi jo ihan teknisistä syistäkin. Ja se kaista on vielä jaettava useamman kesken.

Wanha!
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. maaliskuuta 2003 @ 05:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on myös wlan, mutta ei en ole koskaan saanut mitään varotusta yhteyden tarjoajalta, vaikka välillä ulos meni maksimissaan liki 200kt/s Overnetillä. Silloin oli kyllä linjoissa jotain vikaa, koska normaali ulos meno maksimissaan se mega n.85-128kt/s.Ja overnet on tälläkin hetkellä päällä.
vr6
Inactive
_
9. maaliskuuta 2003 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös tuossa kazaassa ole kaikkea mainos-saastaa, koneesi kautta kulkee roskapostia vaikka et huomaa sitä. DC++ ainakin on vapaa noista sooseista ja taitaa olla myös kazaa-lite.
Mainos
_
__

_
Vone
Newbie
_
9. maaliskuuta 2003 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun mielestä juttu on vaan niin, et kun sä maksat palveluntarjoajalle palvelustasi niiden vaatiman hinnan sulla on oikeus käyttää linjaasi myös koko kapasiteetin verran..

kaikki hyötyhän kannattaa ottaa irti, mitä samalla rahalla saa... kuka tarvii esim 10 megan linjaa sähköpostin lukemiseen...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2003 @ 10:58

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > mitä kazaa todellisuudessa jakaa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy