User Käyttäjä Salasana  

tiistai 15.7.2025 / 02:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > verkkokorttia ei löydy...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Verkkokorttia ei löydy...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

6 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2005 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, kertokaas mitkä on yleisimmät syyt ettei verkkokorttia näy millään XP:ssä.
Siis ei se näy verkkoyhteyksissä eikä ipconfigissa ainakaan...
Kortti on hyvin paikallaan koneessa, ja statusledi palaa normaalisti kun laittaa johdon siihen jostakin laitteesta.
Se vaan haihtui jossai vaiheessa, en muista lattaneeni mitään uusia verkko-ohjelmia..

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Staff Member

32 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2005 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyykö verkkokortti laitehallinnasta?
Senior Member

6 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2005 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyy vaan "10/100 PCI ethernet adapter -paketinajoituksen miniportti" ainoa juttu joka liittyy siihen.
Niin ja oon yrittänyt jos sais asennettuu uudelleen ajureita siihen, mutten löydä miten...

Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Member

1 tuotearvio
_
26. marraskuuta 2005 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos verkkokortti on integroitu niin emolyvyn ajuri cd:n mukana pitäis tulla ajuri cd asenna siitä suoraan ajurit koneelle ja kato toimiiks sen jälkeen

Moderator

1 tuotearvio
_
27. marraskuuta 2005 @ 01:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos vielä tuon jälkeen ongelmia, kerro tosiaan:
A) onko kortti integroitu, jos ei, mitä tietoja kortin pinnasta löytyy.
B) piirilevyn tarkka malli ja piirisarja
Senior Member

6 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2005 @ 07:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se oo integroitu, se on Archtekin Smartlink 10/100TX verkkokortti. Mutta mihin tarkotukseen noita tyyppitietoja tarvisitte? Veikkaan että tää vika on enemmän käyttöjäjestelmässä...

Niin ja mukana kyllä tulee aina toimineet ajurit levykkeellä, ja ne oon asentanut uudestaan niin kuin on pystynyt..

Senior Member

6 tuotearviota
_
2. joulukuuta 2005 @ 08:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kävi niin että tänään kun avasin tietokoneen, niin se löysi uuden laitteen, eli sen verkkokortin. Yritin asentaa sitä laitehallinnan kautta, ja kokeilin kanssa omalla asennusohjelmalla, muttei mitään. lukee vaan ettei voinut asentaa ajureita ja laitteessa ongelmia.

Moderator

1 tuotearvio
_
2. joulukuuta 2005 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siirräpä kortti toiseen pci-paikkaan ja varmista että ajurit joita yritit asentaa on xp:tä varten eikä esim. win98:ia.
Mainos
_
__

_
Senior Member

6 tuotearviota
_
2. joulukuuta 2005 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajurit on XP:tä varten, ja samat ennenkin toiminut

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > verkkokorttia ei löydy...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy