User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 13:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ja porttiestot
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ ja porttiestot
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sportty83
Suspended due to non-functional email address
_
26. marraskuuta 2005 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen yrittänyt käyttää monet kerrat DC++ ja aina nopeus hidastuu modeemilaadulle eli sinne jonnekin noin 36 kbps, vaikka kuitenkin nimellinen huippu on siinä 8/2 Mbps.

Itse olen kuullut tunneloinnista, ja väitteiden perusteella se voisi sopia minullekin. Eli mitä tähän tunnelointiin vaaditaan? Vaikuttaako osaltaan portit siihen MYÖSKIN, että en saa profiiliani aktiiviseksi? :/ Yleensä hidastus kestää joku puoli-1 tuntia, jonka jälkeen yhteys pelaa ihan tavallisesti.

Voisiko jotkut muut P2P-ohjelmat pelata paremmin ja jopa hyvin näistä estoporteista huolimatta, jos tuota DC:tä ei saa pelaamaan?
AfterDawn Addict
_
26. marraskuuta 2005 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totanoin...DC++ ensinäkin yhteydestä riippumatta lataa yhdeltä käyttäjältä eikä sillä ole väliä mikä yhteytesi maksimi on jos uploaderin uppi kaista ei anna myöten. Noista portin avauksista eri modeemeille on ollut paljon juttua, käytä foorumin hakua.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Sportty83
_
27. marraskuuta 2005 @ 04:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitat siis Ylke, että jolta lataan, niin hänen uploadkaista ei anna myöten? Minulla kuitenkin oma nettini hidastuu huomattavasti, jonka huomaa mm. ihan normaalisti Exploreria käytettäessä. Ja olen nopeustestereillä myös sen todennut.

Voi olla, että ladattavan uploadnnopeus ei anna myöten, mutta itse olen pyrkinyt valikoimaan näitä T-sarjan nopeuksia, eli ne eivät kait ole kovinkaan hitaita - ei ainakaan pitäisi.

Ja modeemina minulla on Telewellin TW-EA500, eli en tiedä sitten, että onko tämä hyvä vaihtoehto minun tapauksessani. Aikaisemmin minulla oli 2/2 Mbps nopeutena, muttei se silloinkaan pelannut.

Ja sitten jos jotenkin tunneloimalla auki kaistan, niin huomaavatko sitten palveluntarjoajat sitä? Mutta pitääpä kokeilla tuota hakua...
Cooleri
Newbie
_
27. marraskuuta 2005 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos nyt DC++ ei miellytä niin, koita vaikka eMulea, dc:ssä lataat vain yhdeltä käyttäjältä joten jos hänen nettiyhteys on 56kb/s ja sinun 8/2 megaa, niin yleensä vastaanotat niin lujaa kuin vastapuoli lähettää.
nalle_
_
27. marraskuuta 2005 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hommaa revconnect niin pystyy lataan usealta käyttäjältä yhtäaikaa

Walde
Sportty83
_
27. marraskuuta 2005 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyyllä DC++ miellyttää ja entisessä asunnossa tämä paketti pelasi hyvin, mutta ei tällä hetkellä. Ja tietysti nopeutta rajoittavat vastaanottajan ja lähettäjän nopeus, ja sitten latausreitti. Mutta jos yleensä lataa Suomen rajojen sisältä, niin reitti monimutkaisuus ei välttämättä ole pahimmasta päästä.

Ja itse olen pyrkinyt valitsemaan vähintään DSL-nopeusluokituksella olevia latauslähteitä. Ja mieluummin T1 tai T3 nopeusluokituksella, jotka kait alkavat jo olla VDSL-nopeusluokkaa...

Mutta pitänee kokeilla noita teidän muita ehdottamia ohjelmia.
Sportty83
_
27. marraskuuta 2005 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos tuo revconnect sama kuin DC++?
Mainos
_
__

_
nalle_
_
11. joulukuuta 2005 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo on ulkoasultaan, sillä pystyy lataan monelta käyttäjältä yhtä aikaa

Walde
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ja porttiestot

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy