User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 13:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam kusee !
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Steam kusee !
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sniper92
Junior Member
_
27. marraskuuta 2005 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuli yhtäkki steam ongelma kun asensin Counter-strike anthologin minkä ostin tuossa toissapäivän niin senkun asensin niin steam alkoi päivittämään kaikkia pelejäni ( cs 1,6=CS CZ=CSS=HL2=DOD=HL2:deatmatch=CG=ECLIPSE=HL2:LC ).. siis Hal-Lifet eivät ole vieläkään valmiit niistä on tullu 2% ja ladattu on 12 tuntia nyt putkeen... siirtonopeus on noin: 250kilotavua/s. eli aika nopea mutta silti eivät nopeudu yhtään ! mikä on siis ongelmana ?? ja linkki CS 1,6 ja CONDITIONIN console komentojen linkin jos joku viittisi samalla antaa. THÄNKS !

Sniper
Shandei
Newbie
_
28. marraskuuta 2005 @ 06:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa siis mitä v*ttua? Koitas vähäsen tarkemmin selittää... Ostit CS Anthologyn, ok, mutta mitä sä sitte selität josain CSS, Hl2, Hl2DM jne.?
Ja vois ehkä _vähäsen_ panostaa tohon kirjotuksee, et siitä joku sais ees selvää.
Btw, jos syntymävuosi on 92, ni mites sä CS jo pelailet ;)
Senior Member
_
28. marraskuuta 2005 @ 07:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis sulla oli nuo muut pelit jo valmiina..ja sitten menit ja ostit uuden pelin (joka vaatii steam:a!?!..ei, ei,..siis mitään et oppimut aijemmista peleistä?) JA nyt STEAM alkoi päivittää kaikkia sun pelejä? Ja vauhti on hidas/ne eivät päivity?

Jaa.."STEAM SUX! Just live with it"...

Muistaakseni STEAM todella käy kaikki sun pelit läpi joita se tunnistaa ja yrittää aina päivittää KAIKKI mitä tarvii jos niitä ei ole vähän aikaan päivitetty. JA steam:n servut on erittäin tunnettuja siitä, että ne EIVÄT oiken toimi. Kokeile sammutaa kone ja uudestaan käynnistää peli..ei tuossa paljon muuta kai voi? Ellei steam:n asetuksista sitten löydä "joku" ruksi jolla estetään KAIKKIEN pelien toiminta - koska STEAM pelit tarvitsevt päästä nettiin jotta toimivat (juu - moni sanoo, että offline toimi...niin noh en mä ainakaan saannut sitä toimii niin..).

Otan tavallaan osaa....itse olin tarpeeksi tyhmä ja ostin HL2:n....joten tuo steam kikkailu tuli tutuksi..peliä en edes jaksanut pelaa loppuu...CS:S sux imho (on se vaan museo mp fps...)...ja koska steam oli "niin kiva" - on tui HL2 jäännyt pelaamatta loppuun (tosin alkoi myös kyllästyttää koko peli)..

Jee jee, itse "sponssasin" Valvea vajaalla 50 egellä - ja enempää ne eivät tule IKINÄ multa saamaan....kiitos STEAM:n.
sniper92
Junior Member
_
28. marraskuuta 2005 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis mulla oli steam tunnus ja ostin CS:anthologyn ja asensin sen ( asennus meni oikein ) ja sitten steam alkoi päivittämään kaikki mun pelejä ! siis Kaikki mitä mainitsin edellisessä viestissä.
siis se lataus kestää ihan sairaan kauan ( vieläkin lataa )..
ja siirtonopeus on aika hyvä mun mielestä.
ja joo oon 1992 syntyny so what ? se on vain peliä 8D

Sniper
Tonski
Senior Member
_
28. marraskuuta 2005 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin että eikös sen Counter-Striken ikäraja ollu 15-v jos en väärin muista... 92 olis 13 vuotias tällä hetkellä.

Zapuska
Member
_
28. marraskuuta 2005 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun steamis ei ainakaa oo ollu mitää vikaa... mut en kyl pela sil mitää muuta ku css:sää ja hl2 ja hl2 deathmach.

\,,,/__(^_^)__\,,,/
morbir
Senior Member
_
28. marraskuuta 2005 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Niin että eikös sen Counter-Striken ikäraja ollu 15-v jos en väärin muista... 92 olis 13 vuotias tällä hetkellä.
ja mitäköhän väliä sillä on kuinka vanha joku on? tarkotus olis tääl foorumeil auttaa muita...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. marraskuuta 2005 @ 12:23

Zapuska
Member
_
28. marraskuuta 2005 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinp...

\,,,/__(^_^)__\,,,/
sniper92
Junior Member
_
28. marraskuuta 2005 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no niin latautui vihdoinkin 8D nyt pääsee pelaa taas :P
ja ketä mun ikä kiinnostaa ? ne myy kaupassa mulle k15/k-16 pelei niin kyl mä niitä voin sit pelaa :D

Sniper
Zapuska
Member
_
29. marraskuuta 2005 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyl kaupas saa myydä k-15 tai k-16 pelei nuoremmille ku 15,16w... se on vaan kielletty ostaa k-18 pelei.

\,,,/__(^_^)__\,,,/
AfterDawn Addict
_
29. marraskuuta 2005 @ 14:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps, eli nää alemmat "ikärajat" ovat suosituksia, 18 on sitova.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
sniper92
Junior Member
_
29. marraskuuta 2005 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noniin se on vain suositus :D tota voisko joku laittaa console komentoja näihin peleihin: cs 1,6/ condition zero ja source ? siis linkki kiitos !

Sniper
AfterDawn Addict
_
29. marraskuuta 2005 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerro toki tarkemmin minkä tyylisiä komentoja etsit, jos noita käy kaikkia luetteleemaan menee varmaan loppuviikko.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Moderator

5 tuotearviota
_
29. marraskuuta 2005 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä voit alkaa "opiskella" niitä käskyjä
http://hl.gamegate2k.com/halflife/consolecommands

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Zapuska
Member
_
1. joulukuuta 2005 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyy varman esim. auttavia esim. tähtäystä parantavia ynnä muita..

\,,,/__(^_^)__\,,,/
sniper92
Junior Member
_
1. joulukuuta 2005 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no sellasii komentoja esim. pienempi tähtäin ja voiko äänittää pelii ?
kiitos kaikesta jo nyt !

Sniper
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. joulukuuta 2005 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähtäimen kokoa voi muuttaa optionsissta. Peliä voi demottaa komennolla "Record demonnimi" ilman " ".

Zapuska
Member
_
5. joulukuuta 2005 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii nii kaikkihan sen tietää et optioinseist saa, mut pienemmäks ku esim. css:ässä on cl_crosshairscale (joku luku). Nii saisko silleen 1.6:oseen??? tietääks kukaa???

\,,,/__(^_^)__\,,,/
sniper92
Junior Member
_
6. joulukuuta 2005 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo just noin zapuska.. ja sit onks toi record juttu kaikkiin CS:iin ??? siis CSS ja CS 1,6 esim.

Sniper
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. joulukuuta 2005 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On.

sniper92
Junior Member
_
6. joulukuuta 2005 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok.. kiitos :D

Sniper
Zapuska
Member
_
9. joulukuuta 2005 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä...

\,,,/__(^_^)__\,,,/
sniper92
Junior Member
_
10. joulukuuta 2005 @ 05:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
:D
hei tietoo mistä vois löytää mani admin-plugin asennus ohjeet ?

Sniper
Senior Member
_
11. joulukuuta 2005 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainos
_
__

_
sniper92
Junior Member
_
11. joulukuuta 2005 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu kyl ton oon löytäny mut piti laittaa et suomeks onks niitä ?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam kusee !

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy