User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 03:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ei pääse nettiin-ip osoite
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ei pääse nettiin-IP osoite
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
29. marraskuuta 2005 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on nyt sellainen ongelma että menin vaihtamaan yhellä komennolla mun koneen IP-Osoitteen ja Nyt en pääse enään nettiin, pitäiskö mun soittaa ja kysyä apua sieltä mun palveluntarjoajalta (Lännenpuhelin) vai pystyykö tämän vakavan ongelman korjaamaan ihan vain kotikonstein... Ja jos joku ratkaisu on niin on :) mutta olisiko sellaista juttua miten voisi palauttaa alkuperäisen IP-Osoitteen, ja ne kaikki muut aliverkonpeitteen yms.?
Kiitos jo etukäteen kaikille jotka auttaa!!!!

Olen kokeillun jo kaikkea...:
Koneen uudelleenkäynnistystä
Yhteyden korjaamista
Lan:in uudellen käynnis.
Ja kaikkea tollasta...
pentiumxp
Suspended permanently
_
29. marraskuuta 2005 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis ootko kokeillu uusia lähiverkkos? sehän uusii sun koneen ip osotteen

miten vaihdan home editionin profesionaliksi? tarvis neuvoja..
pkaksp
Moderator
_
29. marraskuuta 2005 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti kokeilit komentoa ipconfig/release ja perään renew? Tuleeko ip-osoitteesi palveluntarjoajalta suoraan koneellesi vai onko modeemissa NAT? Oletko kokeillut sammuttaa sekä modeemin, että koneen ja sen jälkeen startata molemmat?

Mitä ipconfig/all komento sanoo ip-osoitteista?
Senior Member

47 tuotearviota
_
29. marraskuuta 2005 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko verkkoasetukset kunnosssa, eli ip haku automaattinen?

Member

1 tuotearvio
_
29. marraskuuta 2005 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos, toimii nytten ku pistin tuon Internet-Protokollan Ominaisuuksista "Hae Automaattisesti" molempiin niihin. Katokko mulla oli siinä rastit "Käytä seuraavaa IP-Osoitetta" Ja "Käytä seuraavia DNS:Palvelinosotteita".
SUUR KIITOKSET näille tyypeille:
pentiumxp
pkaksp
ja
Tarmo78
Että vaivauduitte tähän.

Ps:Se millä vaihdoin sen IP-Osoitteen on tuolla http://www.kotinet.com/saukki/ohjeet/w2kxp_ip.htm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2005 @ 19:18

Mainos
_
__

_
Senior Member

47 tuotearviota
_
29. marraskuuta 2005 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ole hyvä vaan =)
Täällä on ohje IP-osoitteen vaihtoon http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/257982
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ei pääse nettiin-ip osoite

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy