User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tietokone
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
antti20
Junior Member
_
10. maaliskuuta 2003 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataan netistä jotain esim jonkun freeware ohjelman: Kun se on tullut koneelle yritän avata ohjelman setup-tiedoston. Kone lataa hetken, mutta sitten ei tapahdu yhtikäs mitään. Kun sitten sammutan tietokoneen, tietokone sano että minulla on jokin ohjelma päällä (ilmeisesti se setup), joten kone sanoo "lopeta nyt". Eli se setup-tiedosto on kuitenkin jotenkin päällä mutta ei käynnisty. Kun setupin käynnistämisen jälkeen yrittää mennä tehtävien hallintaan (ctrl+alt+del, niin useimmiten ei tapahdu mitään. Kun koneen sitten sammuttaa niin taas tietokone sanoo että sovellus on käynnissä eli taskmanager.

Lähes aina käy noin, joten vähän ihmetyttää. Onko koneessani joku virus vai missä vika? Olen kyllä katsonut virusohjelmalla koneen monesti läpi ja mitään ei ole löytynyt!

Toivottavasti tekstistä ymmärtää edes vähän. Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa minua. Kiitos jo etukäteen.

Minulla Windows 2000 Professional, mikä voi osaltaan vaikuttaa asiaan, mutta ei sentään näin usein...
migge77
Member
_
12. maaliskuuta 2003 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noin äkkiseltään tulee mieleen, josko sulla olis vaan yksinkertaisesti windows sekaisin. Ihan tyypillistä... Kokeile ensi alkuun josko käyttiksen päälle asennus auttaisi. Vai onkohan se korjaavan asennuksen nimellä tuossa 2K:ssa...??? Mutta kuitenkin idea on siinä, että mitään ei poisteta, mutta windowssin omat tiedostot asennetaan uudestaa vanhojen päälle.

Tuo auttaa n. 80% tapauksissa...
ResoNas
Suspended due to non-functional email address
_
12. maaliskuuta 2003 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paljo sulla on oikeen muistia siinä härdellissä?
Tarkista muistiasetukset Windowsista!
antti20
Junior Member
_
13. maaliskuuta 2003 @ 06:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia avusta. Muistia on 256. Jos tekee tuon "korjaavan asennuksen", onko täysin varmaa, että todellakin vain windowsin omat tiedostot asennetaan uudestaan, eikä mitään muuta poistu?
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2003 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täysin varmaahan ei Windowsissa ole mikään, mutta ellei jotain yllättävää tapahdu, niin mitään muuta ei kovolta pitäisi kadota. Itse olen toista kymmentä kertaa päälleasennuksen tehnyt, eikä mitään ongelmia ole ilmaantunut. Migge77:n arvio ongelmien poistumisesta 80% tapauksista kuulostaa omien kokemustenikin perusteella aika oikealta.
antti20
Junior Member
_
13. maaliskuuta 2003 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kiitoksia kovasti. Pitää kokeilla! Kerron sitten että auttoiko.
antti20
Junior Member
_
27. maaliskuuta 2003 @ 05:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auttanu tuo korjausasennus. Asensin kokonaan uusiks ja se sitte autto!
migge77
Member
_
27. maaliskuuta 2003 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hieno, että kone alko pelaamaan. Tuo täydellinen uudelleen asennus kuuluu kai sitten siihen 20% tapauksista ;)
Mainos
_
__

_
antti20
Junior Member
_
27. maaliskuuta 2003 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti. Todella suuret kiitokset kaikille.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tietokone

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy